לא תאמינו כמה עולה 'מילקי' בברלין

פוסט ויראלי שהופץ ברשתות החברתיות, ובו השוואה בין המחיר של מעדן "מילקי" בישראל למעדן דומה בברלין, עורר זעם רב בקרב אלפי גולשים. אז כמה יעלה ה"מילקי" בברלין? (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מעדן מילקי (צילום מסך)

פוסט ויראלי שהופץ היום (ראשון) ברשתות החברתיות עורר את חמתם של ישראלים רבים. בפוסט נערכה השוואה בין מחיר מעדן "מילקי" בארץ למעדן דומה בברלין, גרמניה.

מהשוואת המחירים עולה תמונה שבהחלט מעוררת זעם רב: פער של מאות אחוזים על עשרות מוצרים אותם צורכים ישראלים רבים על בסיס יומי.

כאמור, אחד המוצרים עם הפער הגדול ביותר הוא מעדן "מילקי" של חברת "שטראוס", כאשר הפער בין המחיר שלו בארץ לבין מעדן דומה בברלין הגיע ללא פחות מ-221 אחוז(!).

אז כמה יעלה לכם "מילקי" בברלין, פחות משקל אחד בלבד. "אחד הדברים שאנחנו הכי מתגעגעים אליהם בישראל הוא מילקי" נכתב בעמוד הפייסבוק שהעלה את הפוסט הויראלי "עולים לברלין", "שימו לב לתמונה של המחיר של המילקי גרסת ברלין (שבגרמניה הוא גם גדול יותר) רק 0.19 יורו. 80 אגורות ישראליות. מילקי בישראל במבצע סוף עונה עולה קצת מעל 3 שקלים ליחידה".

"הרגע ששבר אותי בישראל לא קרה בעיצומם של מילואים, התקפת רקטות, או מכתב מאיים מהמשכנתא שלמזלי לא לקחתי. הוא קרה ברגע פשוט לכאורה, כשקלטתי בסופר שאני מתלבט אם לקנות רביעיית מילקי לילדים, או שאולי היום נוותר. כאן, אני לעולם לא מתלבט על אוכל בסופר. בחיים לא".

עוד נכתב בפוסט: "בקיצור, להישאר בארץ - זה לחסוך מעצמכם ומהילדים שלכם מזון, חינוך ודיור. למרות שהיינו רוצים לחיות בישראל, זה פשוט מתאפשר רק לעשירים ולבני עשירים. לרוב האוכלוסייה שלא מסודרת מלידה - מגורים בישראל הם התעללות כלכלית שנמשכת כל החיים. נתראה בברלין!".

מעדן ה"מילקי" הגרמני והשוואת המחירים (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק "עולים לברלין")

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר