בוגי יעלון על הפיגוע: "תרבות של הסתה ושל ג'יהאד"

שר הביטחון יעלון הגיב לפיגוע הדריסה ואמר כי "ברשות יש תרבות של הסתה ושג'יהאד נגד יהודים" • ארה"ב גינתה בחריפות את הפיגוע • ארבעה פצועים עדיין מאושפזים בביה"ח (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון התייחס לפיגוע הדריסה אמש (רביעי) בירושלים, בו נהרגה הפעוטה חיה זיסל בראון הי"ד ונפצעו שמונה בני אדם נוספים, ואמר כי זו תרבות של ג'יהאד.

בהודעה מטעמו של יעלון נכתב כי "ברשות הפלסטינית אין, ולא הייתה מעולם, תרבות של שלום, אלא תרבות של הסתה ושל ג'יהאד נגד יהודים".

"זה מתחיל בהתבטאויות השקריות של אבו מאזן נגד ישראל מעל בימת האו"ם", הוסיף יעלון, "נמשך בניסיונות הפלסטיניים החוזרים ונשנים להפעיל נגדנו דה-לגיטימציה מעל בימות שונות במערכת הבינלאומית ומסתיים בהסתה במערכת החינוך הפלסטינית".

גם ארצות-הברית גינתה בחריפות את הפיגוע שאירע בתחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת בירושלים. דוברת מחלקת המדינה האמריקנית ג'ן סאקי הוסיפה ואמרה כי "אנחנו מביעים את תנחומינו העמוקים למשפחה השכולה של התינוקת שנרצחה ותפילותינו לרפואה שלמה לנפגעים".

"אנחנו קוראים לכל הצדדים לנהוג באיפוק ולשמור על השקט באזור", הוסיפה.

הבוקר, מאושפזים בבתי החולים בירושלים ארבעה פצועים מהפיגוע.

בבית החולים 'שערי צדק' מאושפז פצוע באורח בינוני. בבית החולים 'הדסה עין כרם' מאושפזות שלוש פצועות, אחת במצב קשה ושתיים במצב קל.

שני פצועים שפונו לבית החולים 'הדסה הר הצופים' שוחררו הלילה לביתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר