טרגדיה: בן 20 נהרג בבני-ברק

צעיר בשנות ה-20 לחייו נהרג לאחר שהתנגש ברכב חונה בפינת הרחובות עזרא חזון איש בבני ברק. אחרי פעולות החייאה ממושכות, קבעו כוחות ההצלה את מותו (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: כיכר השבת)

צעיר בשנות ה-20 לחייו נהרג לאחר שהתנגש ברכב חונה בעת שרכב על סקייטבורד בפינת הרחובות עזרא חזון איש בבני ברק. פרמדיקים של מד"א וחובשים של "הצלה גוש דן" הגיעו למקום וביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו.

האירוע התרחש סמוך לחצות הלילה. עוברי אורח הבחינו בו מוטל על הכביש, ומיהרו להזעיק את כוחות ההצלה. בהגיעם למקום הם הבחינו בו כי הוא מחוסר הכרה ובמצב קשה מאוד. הכוננים החלו בפעולות מצילות חיים אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו.

חובש "הצלה גוש דן", אברומי כץ, סיפר על שאירע: "מדובר בנער שרכב על סקייטבורד ופגע בעוצמה בשמשה האחורית של רכב חונה. בהגיענו אל המקום נוכחנו כי למרבה הצער בשל הפגיעה הקשה והנרחבת. לא נותר אלא לקבוע את מותו של הנער, על-ידי פארמדיק של מד"א".

פרמדיק מד"א אילן מועלם, שהגיע למקום, סיפר: "על הכביש שכב נער ללא נשימה וללא דופק עם פציעה קשה מאוד בראשו. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי, אבל פציעתו הייתה קשה ביותר ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר