לאחר חודשיים: נבחר מהנדס חדש לעיריית אלעד

חודשיים לאחר הודעתו המפתיעה של נועם גריף על התפטרותו מתפקיד מהנדס עיריית אלעד, מסיבות אישיות, נבחר מחליף - דני גולדברג, בן 42, תושב חדרה (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מועצת עיריית אלעד (צילום: דוברות עיריית אלעד)

חודשיים לאחר הודעתו המפתיעה של נועם גריף על התפטרותו מתפקיד מהנדס העיר החרדית אלעד, מסיבות אישיות, מונה לו מחליף.

הוועדה למינוי בכירים, אישרה פה אחד את מינויו של דני גולדברג למהנדס החדש של העיר. לתפקיד התמודדו שמונה מהנדסים, שניים מהם הגיעו לישורת האחרונה עד לבחירתו של גולדברג לתפקיד.

במשך שלוש וחצי שעות ישבו חברי הוועדה המורכבת מחברי עירייה והדרגים המקצועיים בהם אנשי המחלקה המשפטית, ודנו במועמדים השונים.

לבסוף, נפלה ההחלטה על מינויו של דני גולדברג לתפקיד. מיד לאחר ההחלטה, הגיע גולדברג אל משרדי העירייה בכדי לחתום על תחילת עבודתו כמהנדס העיר, ובתום חפיפת עבודה עם המהנדס היוצא, הוא ייכנס לתפקידו.

גולדברג, בן 42, תושב חדרה, נחשב בעל ניסיון רב. בתפקידו האחרון עבד גולדברג כמנהל מחלקת רישוי הבנייה בעיריית הרצליה, ולפני כן, כמנהל מחלקת הפיקוח על הבנייה.

גולדברג, היה חבר בצוות החשיבה הארצי לרפורמה בתכנון ובנייה, ניהל מטעם העירייה את הפיילוט הארצי ברפורמה של הרישוי בבנייה, והיה נציג האגף "בפורום ה-15".

קודם לכן, עבד גולדברג, בעיריית רמת גן, ובמועצה אזורית חוף הכרמל, וכן במשרדי אדריכלים בהם טיפל בהליכי רישוי, תכנון ואדריכלות.

הוא סיים בהצטיינות לימודי הנדסאי אדריכלות במכללת תל אביב, בעל תואר ראשון בארכיטקטורה B.ARCH, ורשום בפנקס האדריכלים והמהנדסים, וכן בפנקס ההנדסאים. הוא בוגר קורסים מקצועיים, ביניהם; קורס בודקי תוכניות, קורס סמכויות שוטר (משרד הפנים) וקורס בנייה ירוקה.

ראש העיר ישראל פרוש איחל לגולדברג הצלחה בתפקידו, ואמר כי הוא בטוח שיצליחו לפעול לקידום הנושאים החשובים בעיר, כמו סלילת כביש הגישה החדש לעיר וקידום המע"ר במרכז העיר, זאת לצד הפעילות השוטפת מול התושבים המגיעים למחלקה לקבלת שירות.

פרוש איחל הצלחה למהנדס היוצא, כשהוא מציין כי כישוריו הרבים של גרייף בוודאי יסייעו לו בהמשך דרכו. "מחלקת ההנדסה עברה תהליך מבורך בחודשים האחרונים, ואני בטוח שהמהנדס החדש ישתלב בעשייה העירונית לתועלת התושבים והעיר", אמר.

מחזיק תיק ההנדסה, אבי דיין אמר כי הוא מאחל לגולדברג הצלחה בתפקידו. "אני בטוח שנעבוד בשיתוף פעולה אמיתי להמשך בניית ותכנון העיר הן במבני ציבור הן במבני מגורים ומרכזים מסחריים. אני בטוח שעם כניסתך לתפקיד, ציבור תושבי העיר יזכו לשירות אדיב ונדיב ומקצועי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר