השר אורי אריאל: "142 אלף שקל - זה סכום צנוע"

שר הבינוי אורי אריאל, הוציא 142 אלף בכדי למתג את משרד הבינוי והשיכון ל"משרד הבינוי", ועורר סערה במליאת הכנסת על בזבוז כספי הציבור אך טען כי זה סכום צנוע (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הבינוי אורי אריאל (צילום: פלאש 90)

ממתג את עצמו? שר הבינוי אורי אריאל, איש 'הבית היהודי', הוציא סכום של 142 אלף בכדי למתג את משרד הבינוי והשיכון ל"משרד הבינוי", ועורר סערה במליאת הכנסת על בזבוז כספי הציבור בכדי למתג את משרדו.

בנוסף, הוציא אריאל סך של מיליון ושמונה מאות אלף שקלים בכדי למתג את חוק "מחיר מטרה", חוק שטרם עבר וקיבל את אישור הכנסת.

ח"כ אלעזר שטרן (התנועה) הגיש בצהריים (רביעי) שאילתא לשר אריאל ואמר: "השבוע פורסם כי הקמפיין סביב חוק "מחיר מטרה" תוקצב במיליון ושמונה מאות אלף ש"ח, בנוסף למאה ארבעים ואחד אלף ש"ח לטובת שינוי שם המשרד ומיתוגו מחדש".

"רצוני לשאול", המשיך שטרן, "מדוע תוקצב קמפיין לחוק שטרם עבר בכנסת, בסכום גבוה כל-כך? מה ההצדקה להוצאה ציבורית גבוהה כל-כך על קמפיינים ומיתוגים?".

בתגובה, טען השר אריאל כי "זה סכום צנוע. יש הרבה כניסות לאתר האינטרנט".

אריאל המשיך להסביר את הצורך להוציא 142 אלף שקל בכדי למתג את משרדו בלי המילה "שיכון": "אני מסתובב הרבה ופוגש אנשים וזה הולך כך: אדוני שר הבינוי והשיכון, אדוני שר השיכון, אדוני שר הבינוי. גם לילד יש שם אחד. הסכום, של כ-140 שקל, הוא סכום מינימאלי ואנחנו מקפידים לחסוך".

באשר להוצאת הכספים על "מחיר מטרה" קודם לאישור החוק בכנסת אמר אריאל כי "אין צורך בחוק ו'מחיר מטרה' נכנס לתוקף אחרי שמועצת רשות מקרקעי ישראל דנה בעניין".

יצוין כי 'מחיר מטרה' כפוף לאישור חוק מע"מ אפס. "במידה והחוק של יאיר לפיד לא יכנס לתוקף קמפיין מחיר מטרה היה לשווא", טען ח"כ שטרן והוסיף: "סתרת את דבריך שאמרת שלא צריך אישור אבל זה כרוך במע"מ אפס שלא אושר".

בתוך כך גם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני תקף את אורי אריאל ואמר כי "התפרסם ש'מחיר מטרה' שברוב הישובים החרדים לא יהיה קיים, וזה גם נכון שאתה תמכת במע"מ אפס גם כאשר המחיר לציבור החרדי היה 600 אלף שקל".

"הציבור החרדי שנמצא במצוקה לאומית בעניין של הבינוי והשיכון, ובנושא הזה אתה לא עושה דבר לטובת הציבור החרדי, ואם אתה עושה זה רק לרעה. אתה אדוני שר הבינוי, האם היה יכול להיות שבקדנציה הקודמת שאתה היית באופוזיציה ואנחנו בקואליציה, האם החרדים היו מפלים לרעה את המתנחלים? בושה", תקף גפני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר