אזרחים כורדים טוענים: ג'יל רוזנברג לא נחטפה

בצל הדאגה לשלום האזרחית הישראלית קנדית, ג'יל רוזנברג, שלפי דיווחים לא מאומתים נחטפה בידי הארגון, אזרחים כורדים טוענים כי היא לא נחטפה ושלומה בסדר (חדשות, בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ג'יל רוזנברג (צילום: מתוך פייסבוק)

החשש יתבדה? בצל הדאגה לשלומה של האזרחית הישראלית-קנדית, ג'יל רוזנברג, שפעלה לעזרת הכורדים במלחמתם נגד ארגון הטרור הרצחני דאע"ש, שלפי דיווחים לא מאומתים נחטפה בידי הארגון, יש מי שטוען כי שלומה בסדר.

דף הפייסבוק של רוזנברג הוצף בהודעות תמיכה ממכרים המביעים דאגה לשלומה. בין המגיבים, צעירה כורדית, טוענת כי "יש מידע ממקור מוסמך ואמין - אנשים יקרים, ג'יל בסדר".

בהודעה נוספת שעלתה מספר פעמים בתגובות לפוסטים מודאגים, נכתב: "יש לי הודעה באחריות מלאה - הדיווחים לא נכונים. עיתונאים מנסים להשיג מידע וכתובים שקרים עליה, תודה לכולם על הדאגה".

אזרחים כורדים נוספים כתבו כי מדובר במידע שקרי שמטרתו לפגוע במורל הלוחמים הנלחמים בהם. לדבריהם, בימים הקרובים יתברר כי היא לא נחטפה וכי היא ממשיכה להילחם בארגון הטרור הרצחני.

רוזנברג, שסיפורה נחשף ברשת ב' של קול ישראל, הצטרפה לשורות המחתרת הכורדית הלוחמת בדאעש בצפון סוריה ובשבועות האחרונים נטלה חלק במוקדי הלחימה. היא בת 31, ילידת קנדה, התגוררה בתל אביב ועזבה לטובת הלחימה בדאעש.

על פי הפרסומים השונים, רוזנברג נחטפה בימים האחרונים במהלך תקיפה משולבת שתכננו וביצעו אנשי ארגון הטרור. בשלב זה לא ברור מה מצבה, האם נחטפה, נפגעה או שמדובר בדיווח שקרי

דובר משרד החוץ עמנואל נחשון התייחס אמש לדיווחים בנושא חטיפתה לכאורה של ג'יל רוזנברג ואמר כי "המשרד עוקב אחר הפרסומים השונים בנושא ומנסה להשיג מידע נוסף".

גורמים מדיניים ציינו כי ישנם סימני שאלה סביב עצם החטיפה. בנוסף, נטען במשרד החוץ כי משפחתה של הצעירה שלכאורה נחטפה - לא פנתה עד כה אליהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר