חשש: כלבה הדביקה בכלבת מתפללים בציון הרשב"י בל"ג בעומר

במשרד הבריאות קראו לכאלף בני אדם שלקחו חלק באירוע "קבלה" במערה במירון להיבדק מחשש שנדבקו בכלבת. כלבה ששהתה במקום התגלתה כעת כנגועה במחלה (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכלבה הנגועה (צילום: מתוך אתר משרד הבריאות)

ננשכתם על ידי כלבה בהילולת הרשב"י במירון? כדאי לכם ללכת להיבדק על ידי רופא: מאות בני אדם שהשתתפו באירוע "קבלה" במערת ה"אידרא רמא" שבסמוך לציון הרשב"י במירון, נראים להיבדק מחשש שנדבקו בכלבת. לפי הודעת משרד הבריאות, כלבה שהסתובבה באזור בזמן ההילולא ונמצאה במערה נתגלתה כחולת כלבת.

"משרד הבריאות מבקש להעביר את המידע על האירוע למשתתפים בהילולת ל"ג בעומר במירון, למטיילים ונופשים באזור ולתושבים ביישובים הסמוכים. הורים לילדים מתבקשים לברר עם ילדיהם, באם היו במגע עם בעלי חיים חשודים ולפנות ללשכת הבריאות בדחיפות" נאמר.

בנוסף, משרד הבריאות קרא לבעלי כלבים ליצור קשר עם הווטרינר הרשותי, לצורך וידוא מצב חיסונם של בעלי החיים. "משרד הבריאות מזכיר שוב למי שננשך או נשרט על ידי בעל חיים, לשטוף באופן מידיי את האזור במים זורמים וסבון, לחטא בחומרי חיטוי ולגשת ללשכת הבריאות לבדוק האם יש צורך בקבלת טיפול מונע נגד כלבת".

המרכז לקבלה מסר בתגובה: "המרכז לקבלה קיבל את הודעת משרד הבריאות על הכלבה שנמצאה נגועה בכלבת באיזור מערת האידרא רבא, ופועל לפי הנחיות והנהלים שנמסרו לו ע"י המשרד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר