ד"ר חגי בן ארצי תוקף: "נתניהו נכנע לטרור"

גיסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ד"ר חגי בן ארצי, תוקף אותו שוב על ההתנהלות מול גל הטרור. בשיחה עם "כיכר השבת" הוא אומר: "נתניהו נכנע כשהסכים לשחרר מחבלים בעסקת שליט" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חגי בן ארצי (צילום ארכיון: עמית שאבי - ynet)

ביקורת משפחתית: לא רק שרי ממשלתו מבקרים את מדיניותו הביטחונית של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כך גם גיסו ד"ר חגי בן ארצי שאומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי נתניהו "נכנע לטרור".

"ראש הממשלה טעה טעות קשה כאשר הוא נכנע ונשבר בעסקת שליט, כשהוא הסכים לשחרר מאות מחבלים רוצחים והם המשיכו לבצע מעשי רצח ומעודדים אחרים להמשיך", אמר.

הוא הוסיף כי בכל הצעדים שנעשים עד עכשיו נגד הטרור, חסר צעד מרכזי והוא החלטה והתחייבות רשמית של הממשלה שלא לשחרר עוד מחבלים. "לדעתי הגורם המרכזי בעידוד הטרור כפי שגם הוא עצמו כתב בספרו, זה שחרורו מחבלים, כשמדינת ישראל משחררת מחבלים זה מעודד את הטרור ומשחרר לשטח אנשים שמעודדים ומתסיסים לטרור".

בן ארצי מתגורר ביישוב בית-אל הסמוך לירושלים ובימים האחרונים חש אי ביטחון בנסיעתו בכבישים המובילים לביתו. "הדרכים עדיין לא בחזקת סכנה כפי שהיה לפני כמה שנים, אבל אנחנו מרגישים בשבועות האחרונים שינוי. יש יותר יידויי אבנים וזריקות בקבוקי תבערה".

הביקורת הנוקבת מופנית גם להחלטתו של נתניהו שלא לאפשר לחברי כנסת לעלות להר הבית. "זה עוד כניעה לטרור, אמר. "אני חוזר ומצטט את ראש הממשלה בעצמו ספר שכתב על הטרור, 'שכל כניעה לטרור לא משקיטה את הטרור אלא להפך מעודדת אותו'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר