תמלילי החקירה

רוצחי איתם ונעמה הנקין הי"ד: "לא פגענו בילדים כי האיסלאם אוסר זאת"

כחודש לאחר מעצרם, נחשפים תמלילי החקירה של רוצחי בני הזוג הנקין. מנהיג החולייה סיפר כי איתם הנקין ניסה להיאבק ונורה מטווח אפס. טען: לא ירינו בילדים כי דת האיסלאם אוסרת זאת (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרוצחים על רקע הלווית הזוג הנקין הי"ד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 ותקשורת שב"כ)

כחודש לאחר מעצר חבריי חוליית חמאס שביצעה את הפיגוע בו נרצחו איתם ונעמה הנקין הי"ד לעיני ילדיהם, נחשפים תמלולי החקירה של המרצחים. החולייה מנתה את כרם רזק, אחד המעורבים הראשיים בפיגוע שירד עם הנשק לרכבו של המשפחה, סמיר כוסא היה הנהג שהסיע את החולייה ויחיא חג' חמד היה מנהיג החולייה ומי שירה בפועל בנרצחים.

הרוצחים סיפרו כי איתם נאבק באחד התוקפים למרות פציעתו ואף הצליח לקחת ממנו את הנשק. הוא נרצח מטווח אפס. חג' חמד הודה בכל מעשיו ואמר כי הרצח היה נקמה על הפיגוע בכפר דומא.

מעצר אחד מחברי החולייה

"ביקשתי מסמיר שיעשה סיבוב פרסה, ביקשתי מסמיר שיעקוף את הרכב ובעת שהוא עקף את הרכב יריתי מנשק ה-M16 . יריתי 10 או 15 כדורים אוטומאטי. באותו רגע הרכב נעצר וגם אנחנו. ירדתי מהרכב, הוצאתי את המחסנית שהייתה בנשק והכנסתי את המחסנית השנייה".

"הלכתי אל האישה שישבה בסמוך לנהג. פתחתי את הדלת כדי לבדוק מי יושב בסמוך ואז ראיתי את האישה. האישה ישבה שם ללא פגע אבל ראיתי שבאותו רגע הגבר החל בעימות עם כרם. יריתי מספר כדורים במצב אוטומאטי. יריתי לכיוון האיש שנהרג במקום ותוך כדי הירי פגעתי גם בכרם. הותקפתי על ידי האישה וגם יריתי מספר כדורים לעברה והרגתי אותה במקום".

"ראיתי בתוך הרכב שלושה או ארבעה ילדים. לא יריתי לכיוון שלהם" סיפר יחיא. "כרם ניסה לירות לעבר הגבר הישראלי אך לא הצליח. הם התעמתו ותוך כדי העימות הצליח הישראלי לקחת את האקדח מהיד של כרם. באותו רגע יריתי לעבר הגבר הישראלי והרגתי אותו במקום. האקדח נפל לאחר מכן. ברחנו והשארנו במקום את האקדח".

הזוג הנקין לצד הרכב בו בוצע הפיגוע (צילום: זק"א)

"אני לא מתחרט וגם איני מצטער על רצח האנשים", אמר יחיא בחקירתו, "בעיניי האנשים שרצחתי אינם אנשים חפים מפשע".

בחקירה נוספת הוא נשאל מדוע לא ירה בילדים: "סיפרת שראית את הילדים במושב האחורי של המכונית נכון?". "נכון", ענה. "ומדוע לא ירית בהם?", החוקר שאל. "דבר ראשון, דת האסלאם אוסרת על כך. כלומר רצח ילדים. האופי שלי לא מאפשר לי להרוג תינוק או לפגוע".

"בדת שלנו אומרים דם תחת דם. כדי שהמתנחלים יבינו שכל דבר שהם עושים יש לו מחיר. כך שבעתיד הם יחשבו מאה פעמים לפני שהם יעשו משהו נגד הפלסטינים" אמר בסיום חקירתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר