יומיים אחרי הפיגוע

מאיר רובינשטיין התיר כניסת פועלים פלסטינים לביתר עילית

ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין התיר לפועלים פלסטינים לשוב ולהיכנס לעיר, זאת לאחר התייעצות עם גורמי הצבא. הכניסה תותר רק לפועלים עם אישורים מהמינהל ואחרי בדיקה מיוחדת (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובנשטיין, התיר לפועלים פלסטינים לשוב ולהיכנס לעיר, זאת לאחר שביום ראשון לאחר פיגוע הדקירה בכניסה לעיר, הודיע כי הכניסה על הפלסטינים נאסרה.

את ההחלטה קיבל ראש העיר בהתייעצות עם הצבא. על פי ההחלטה הכניסה תותר אך ורק לפועלים נושאי אישורים מהמינהל האזרחי, בכפוף לבידוק בטחוני בשער הכניסה המיוחד לפועלים.

מיד אחרי הפיגוע בעמדת השמירה בכניסה לעיר, החליט ראש העיר בעצה עם הצבא לאסור כניסת פלסטינים מכפר חוסאן הסמוך לעיר החרדית. עוד החליט להוציא את אלו שכבר נכנסו לעבוד באותו היום.

אתמול הוענקו תעודות הוקרה למאבטחים ולמוקדנים מהמוקד החירום העירוני שהיו במשמרת בזמן הפיגוע ,ומנעו מהמחבלת להגיע אל התחנה הראשונה בעיר ולבצע פיגוע קשה יותר.

כזכור, המחבלת הגיעה לכיוון עמדת השמירה בכניסה לעיר, ולאחר שהמאבטח ישי קייטינברגר יצא לבדוק את התעודות שלה, היא שלפה סכין מתיקה ודקרה אותו בידו, הוא שלף את נשקו, ירה לעברה וניטרל אותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר