פ"ת, עיר עשירה עם הרבה עניים

בפתח תקווה, שעליה אומר ראש עירייתה איציק אוחיון שהיא עיר עשירה, חיים לא מעט עניים הזקוקים לעזרה. בדיוק בעבורם נפתח השבוע "בית פעמונים", מארגוני החסד הדתיים, היפים והיעילים

יוני גבאי | כיכר השבת |

בפתח תקווה, שעליה אומר ראש עירייתה איציק אוחיון שהיא עיר עשירה, חיים לא מעט עניים הזקוקים לעזרה. בדיוק בעבורם נפתח השבוע "בית פעמונים", מארגוני החסד הדתיים, היפים והיעילים.

בנאומו של ראש העיר איציק אוחיון אל מול אנשי פעמונים אמר" אוחיון כי "אני גאה שארגון פעמונים בחר להקים את "בית פעמונים" בעיר פתח תקווה, ואני מברך את פעילות פעמונים אשר מצילה משפחות רבות מאורח חיים של חובות ומינוסים ומלמדת אותם להתנהל כלכלית נכון וכל זאת בהתנדבות".

ראש העיר אמר עוד בדבריו שלמרות שפתח תקווה הינה עיר חזקה כלכלית ומבוססת, ישנן קבוצות אוכלוסיה בעיר שזקוקות לסיוע של פעמונים. פעמונים הוא הארגון לשיקום כלכלי שנוסד לפני למעלה מ-14 שנים. רק בשנה האחרונה הצליח פעמונים לסייע בשיקומן הכלכלי של למעלה מ- 3,000 משפחות מכל רחבי הארץ. הסיוע, נעשה באמצעות הדרכה, ליווי, פיקוח כלכלי והרצאות. הסיוע ניתן חינם ע"י כ-2,500 מתנדבים מכלל הארץ.

מעבר לליווי האישי הארגון מקיים סדנאות והרצאות לציבור הרחב להקניית ידע וכלים לכלכלת משק בית נכונה. אוריאל לדרברג מנכ"ל פעמונים אמר באירוע: "אני מודה ל-2,500 מתנדבי פעמונים המובילים את משפחות פעמונים לעצמאות כלכלית. אנו כארגון נמשיך לשאת את דגל האחריות האישית והחברתית של החברה הישראלית".

אוריאל מדגיש ואומר שאומנם עברנו דירה אבל לא עזבנו את המטרה להביא את התושבים לנהל את כלכלת משק ביתם באחריות. ואנו בפעמונים מסייעים למשפחות ללמוד איך לנהל בצורה מושכלת את הוצאותיהן ולצאת מהחובות והמינוסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר