לה"ב 433: חשד לשחיתות בכירים בעיריית שדרות

לה"ב 433 הודיעה במכתב רשמי לחברי מועצת העיר שדרות כי היא בודקת חשדות לשחיתות של בכירים בעירייה, זאת בעקבות תלונה שהגיש גזבר העירייה שהוזמן לשימוע לפני פיטורים (חדשות בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זליגר - פלאש90)

שחיתות בשדרות? יחידת להב 433, העבירה מכתב רשמי לחברי מועצת העיר שדרות, כי היא בודקת חשדות לביצוע עבירות בידי בכירים בעירייה, זאת בעקבות תלונה שהגיש גזבר העירייה יעקב אילוז, לאחר שזומן לשימוע לפני פיטורים.

ראש העיר אלון דוידי זימן את הגזבר לשימוע לפני פיטורים שאמור להתקיים לפני מליאת מועצת העיר בשבוע הבא, בכדי שחברי המועצה יאשרו את הפיטורים.

ראש העיר טען כי הסיבה לדרישת פיטורי הגזבר היא משום שיש "חוסר שביעות רצון מתפקודו המקצועי, דבר שהסב נזק מצטבר של מיליוני שקלים לעירייה". עוד טען כי ישנם "יחסים עכורים עם גורמים בעירייה וסירובו למלא אחר הנחיות היועץ המשפטי לעירייה".

בדו"ח של מבקרת העירייה טען דוידי: "התגלו פערי גבייה משמעותיים וכן נכסים שחויבו חלקית בלבד. כמו כן הגזבר סירב לאשר תשלומים לגורמים חיצוניים שונים. אלו תבעו את העירייה וזו נאלצה לשלם תשלומים גבוהים לאחר הסכמי פשרה עימם, בניסיון למזער את הנזק הכלכלי".

לדבריו, הגזבר הותיר יתרת זכות של 30 מיליון שקלים בבנק מסוים, בזמן שבחשבון בנק אחר של העירייה היא הייתה דווקא במינוס של 9 מיליון שקלים. בשל כך שילמה העירייה ריבית שנתית של יותר מ-727 אלף שקלים.

מעיריית שדרות נמסר בתגובה: "לא ידוע לנו על כל חקירה המתנהלת ביאח"ה נגד בכירים בעירייה. לא מתנהלת שום חקירה ביאח"ה כנגד ראש העיר. ניכר כי בצוק העיתים בחר מר אילוז לתקוף, בחזקת 'ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה', על מנת להסיט את הדיון ממעשיו ומזימונו לשימוע בפני חברי מועצת העיר. מדובר בניסיון כושל וברור לעין, והשימוע בעניינו יתקיים כמתוכנן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר