היום: הסיבוב השני בבחירות ברמת השרון; החרדי יבחר?

תושבי רמת השרון, יצאו היום לסיבוב השני בבחירות לראשות העיר, ויבחרו בין המועמד החילוני אבי גרובר, לחרדי יעקב קורצקי. גרובר המשיך לתקוף: "הבחירות על פערים בסגנון חיים" (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יעקב קורצקי (מתוך דף הפייסבוק: יעקב קורצקי - ראש העיר של כולם)

תושבי רמת השרון יצאו היום (שלישי), לסיבוב שני במערכת הבחירות לראשות העיר, ויבחרו בין אבי גרובר ליעקב קורצקי.

בבחירות שהתקיימו לפני כשבועיים אף אחד מהמועמדים לא הצליח להשיג רוב של 40%. גרובר, גרף בסבב הראשון 35.61%, לעומת קורצקי שזכה בסבב הקודם ל-23.16%.

הבחירות נערכות בעקבות הרשעתו של ראש העיר הקודם יצחק רוכברגר בפלילים. בית המשפט השלום בתל אביב הטיל עליו קלון וגזר עליו שישה חודשי עבודות שירות וקנס של 40 אלף שקל.

המועמד החרדי יעקב קורצקי שסירב לדבר עם התקשורת החרדית, פנה לבוחריו "אני מבקש מכם את המנדט, כדי שאוכל לפעול למענכם. מי שמכיר אותי יודע שזו לא קלישאה. מי שפנה אליי, אפילו פעם אחת, כחבר מועצה או כסגן ראש עיר - יודע שזו לא סיסמה. השליחות הציבורית היא בשבילי דרך חיים. הנגישות לכל תושבת ותושב היא עבורי סם החיים".

עוד אמר, "אין לי עניין לשבת בלשכת ראש העיר כדי להעביר את הזמן. אנצל כל דקה בתפקיד כדי להיות בשטח ולהקשיב. לפעול ולשפר. לייעל ולשדרג. לפתור ולטפל. כזה אני. יום שבו לא מקדמים סוגיות או פותרים בעיות הוא מבחינתי בזבוז זמן".

"אני מבקש את קולכם כדי לעשות. אני מבקש מכם מנדט, כדי שבעוד שנתיים וחצי, כשנתכונן לעוד מערכת בחירות, אתם תרגישו שרמת השרון היא העיר שאתם רוצים שתהיה", הוסיף.

המועמד החילוני אבי גרובר, המשיך בדף הפייסבוק שלו, לתקוף את המועמד החרדי על רקע חזרתו בתשובה: "אין זה סוד שברקע הבחירות האלה עומדים פערים בסגנון החיים ובבחירות שעשינו כולנו, מועמדים ותושבים. אלה לא יעלמו".

למרות המתקפה, לטענתו הוא ניהל קמפיין חיובי. "בחרתי לנהוג במהלך השבועות האחרונים בקו חיובי אשר מדגיש את התוכנית שלי לעתיד רמת השרון ומתמקד בתכונותיי ובכישוריי לעמוד בראש עיריית רמת השרון. כך גם ארצה שתתנהל העירייה בראשותי - עניינית ומקצועית עם חיוך וממקום של אהבה - אהבה לרמת השרון, אהבה לתושבים, אהבה לעשייה", כתב גורבר.

כזכור, בראיון ל"כיכר השבת", מיד לאחר הסיבוב הראשון בבחירות, הצהיר גרובר כי הוא לא יתמקד בחרדיותו של היריב, וגינה את הקמפיין של מועמדת אחרת, שירה אבין, שעשתה זאת. אלא שכאמור, גרובר כן נופף בעובדת היות המתמודד השני חרדי וניסה לשכנע את התושבים כי קורצקי ישנה את אופיה של העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר