האזינו להקלטה

דואר ישראל העבירה את המשלוח לקצה השני של העיר, נציגים טענו: "זה הנוהל החדש"

פריט דואר שנשלח ליונתן, תושב שכונת "נווה יעקב" בירושלים, הגיע לסניף דואר המרוחק מביתו כ-20 קילומטרים וממוקם בקצה אחר של העיר. נציגים: "נוהל חדש". דואר ישראל: "הנהלים לא שונו" (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילומים: משה שי ומרים אלסטר, פלאש 90)

שינוי נהלים או טעות? פריט דואר שנשלח ליונתן, תושב שכונת "נווה יעקב" בירושלים, הגיע במפתיע לסניף הדואר בשכונת קרית יובל המרוחק מביתו כ-20 קילומטרים וממוקם בקצה אחר של העיר ירושלים.

לאחר שפנה מספר פעמים לדואר ישראל, הסבירו נציגי השירות הטלפוני של הדואר כי בעקבות "נוהל חדש" של הדואר, דברי דואר שמתקבלים לחלוקה בעיר אחת יועברו לסניף כלשהו בעיר גם אם הוא מרוחק במרחק משמעותי ממקום המגורים של הנמען.

יונתן, חשב כי נציגי השירות לא הבינו את שאלתו וביקש לשוחח עם המנהלת האחראית בשירות הטלפוני של הדואר. אלא שמנהלת חזרה על טענות הנציגים ובהקלטת השיחה שהגיעה לידי "כיכר השבת" נשמעת אומרת כי הנהלים שונו ומעתה דברי הדואר מועברים גם לסניפים שאינם קרובים לבית.

בשיחה נשמעת המנהלת אומרת כי לצערה נכון לעתה זה המצב ולא ניתן לשנות את הדברים, הנציגה הוסיפה כי היא מקווה שבעתיד הדברים יחזרו לפעול כבעבר והלקוחות יוכלו לקבל את דבר הדואר סמוך לביתם.

לאחר שהלקוח הסביר למנהלת כי מדובר בסניף שמרוחק מביתו מרחק נסיעה של לכל הפחות חצי שעה וכי מדובר בשני קצוות של העיר ירושלים, הציעה לו המנהלת לפנות דרך אתר האינטרנט של החברה ולבקש העברה חד פעמית של דבר הדואר לסניף קרוב יותר.

מדואר ישראל נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": המידע שנמסר ללקוח שגוי, ודברי דואר מועברים באופן שיטתי ליחידה הקרובה ביותר למען מגוריו של הנמען. מבדיקה שערכנו עולה כי דבר הדואר המדובר הועבר בשוגג למרכז המסירה בקרית יובל, ובעקבות כך יצרנו קשר עם הלקוח, התנצלנו בפניו על המקרה ונדאג להעביר אליו את הפריט. מלבד זאת, נרענן את הנהלים במוקדי השירות כדי למנוע הישנות של מקרים דומים".

ממשרד התקשורת (האחראי על דואר ישראל) נמסר: "רישיון חברת הדואר קובע כי ביישובים בהם מספר התושבים עולה על 10,000: המרחק האווירי בין כל יחידת דואר לבין 90% לפחות מבתי האב אותם היא משרתת לא יעלה על 1,500 מטר. אי לכך הטענה לפיה חברת הדואר, לכאורה, מפנה נמענים לקבל דברי דואר בסניף "המרוחק עשרות קילומטרים ממקום המגורים", אינה מתיישבת עם הוראות הרשיון".

"מבדיקה שערכנו עם מרחב ירושלים בחברת הדואר נמסר כי לא ידוע להם על שיוך תושבי שכונת "נווה יעקב" לסניף בשכונת "קריית יובל" ויתכן כי מדובר בתקלה. על מנת לבחון באופן מיטבי את הטענה המועלת בפנייה, נבקש לקבל את פרטי הפונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר