בג"ץ הגז

נובל אנרג'י: "אכזבה, סיכון לפיתוח מאגר לוויתן"

חברת נובל אנרג'י המפתחת את מאגר הגז "לוויתן", מגיבה הבוקר להחלטת בג"ץ לבטל את מתווה הגז. מנכ"ל החברה הזהיר כי הפיתוח בסכנה והבהיר כי הם נחושים להלחם על כספם (חדשות)

(צילום: משה שי - פלאש90)

בחברת נובל אנרג'י, האחרית על פיתוח מאגר לוויתן, הגיבו הבוקר לראשונה להחלטת בג"ץ אמש לבטל את מתווה הגז, ובעיקר את פסקת היציבות, והודיעו כי הם מתכוונים להלחם נגד ההחלטה.

דיוויד סטובר, המכהן כמנכ"ל ויו"ר החברה, הזהיר כי פיתוח המאגר בסכנה, "החלטת בית המשפט מאכזבת ומהווה סיכון לפיתוח המאגר", אמר.

הוא הוסיף כי "פיתוח פרויקט בסדר גדול כזה תוך דרישה להשקעות אדירות ולאורך שנים, מחייבת יציבות. נובל חזרה והציבה את הנושא כתנאי הכרחי ומינימאלי לענין, ועמדתנו לא השתנתה. כמו שהצהרנו בעבר, אנחנו נחושים להגן על נכסינו ולהגן על ציבור המשקיעים שלנו . עתה תורה של ממשלת ישראל למצוא פתרון מהיר".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אתמול לפסיקה ואמר כי "החלטת בג"ץ מאיימת קשות על פיתוח מאגרי הגז של מדינת ישראל. ישראל נתפסת כמדינה עם התערבות משפטית מוגזמת שקשה לעשות בה עסקים. בוודאי שלאיש אין מה לחגוג על כך שהגז עלול להישאר במעמקי הים ושמאות מיליארדי שקלים לא יגיעו לאזרחי ישראל. נחפש דרכים אחרות להתגבר על הנזק הקשה שנגרם לכלכלת ישראל בעקבות פסיקה תמוהה זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר