"הסכם קיבוצי"

כנופיה מהדרום שדדה קיבוצניקים בעזרת קלנועיות וטרקטורונים

עשרות בתי עסק סמוך לכנרת ובקיבוצים בצפון ובדרום נשדדו בחודשים האחרונים, בין השאר באמצעות קלנועיות וטרקטורונים עליהם שונעו הכספות, על ידי כנופייה של 4 בדואים מהדרום (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כספת וקלנועית שננטשו מחוץ לקיבוץ, באחת הגניבות (תמונה ראשית: מתוך ynet. צילומים: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: בלשי המשטרה עצרו שלשום ארבעה חברי כנופיה מתוחכמת מהדרום, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, זמן קצר לאחר מסע התפרצויות סמוך לכנרת, בחשד כי עשרות פעמים פרצו גם לקיבוצים ועסקים שונים בדרום ובצפון הארץ.

הדבר אירע בתום חקירה אינטנסיבית שנערכה על ידי היחידה המרכזית במשטרת ישראל לאורך חודשים רבים, בפרשה שכינויה במשטרה היה "הסכם קיבוצי", שהובילה כאמור למעצרם של ארבעת חברי הכנופיה, תושבי הפזורה הבדואית בדרום.

חברי הכנופיה, לה מייחסת המשטרה עשרות מקרים בהם היו מעורבים בהתפרצויות לבתי עסק ומזכירויות בקיבוצים שונים בדרום הארץ ובצפונה, גנבו על פי החשד ממקומות אלו סכומי כסף רבים שחלקם אוחסן בכספות אותן נטלו, תוך שהסתייעו בשינועם על ידי טרקטורונים וקלנועיות אותן גנבו גם כן בקיבוץ.

"מדובר בכנופיה מתוחכמת שפעלה בצורה שיטתית. יכולות מבצעיות מתקדמות אותן השקיעה משטרת ישראל במטרה להתחקות אחר חברי הכנופיה ובמטרה לאסוף ראיות כנגדם ולהביאם לדין, נועדו להגן בסופו של יום על ביטחון הציבור ורכושו", מציינים היום במשטרה.

לאחר מעצר הארבעה בבוקר יום ראשון, הם הועברו אל משרדי החקירות במשטרה ומשם נלקחו אל בית המשפט שאישר את הארכת מעצרם בחמישה ימים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר