הוארך מעצרו של רוצח משפחת סולומון

בית המשפט האריך היום את מעצרו של המחבל שרצח את בני משפחת סלומון בליל שבת בביתם שבישוב חלמיש לפני כחודש. המעצר הוארך בינתיים בשמונה ימים (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרוצח המרוצה (צילום: אוהד צויגנברג, ynet)

עומר אל עבד, המחבל שרצח בדם קר שלושה מבני משפחת סלומון בחלמיש, הגיע היום (ה') לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט הצבאי בעופר ומעצרו הוארך בשמונה ימים. הפרקליטות הצבאית אמרה כי עדיין לא יוגש כתב אישום וחשפה כי אל-עבד חשוד שביצע עבירות טרור נוספות יחד עם קרוב משפחה. העבירות לא קשורות לפיגוע שבו נרצחו יוסי, חיה ואלעד סלומון.

השופטת רינת לוי מוסקוביץ' הסכימה לבקשת הפרקליטות הצבאית להאריך את מעצרו בשמונה ימים. עורך דינו של המחבל ביקש לקצר את ימי המעצר ולהגיש את כתב האישום בהקדם. במהלך הדיון נראה המחבל השפל כשהוא מחייך. במשפחת סלומון בחרו שלא להגיע לדיון היום בבית המשפט.

כזכור, בליל שבת, ה-21 ביולי, חדר אל-עבד לבית משפחת סלומון בחלמיש ורצח בדקירות סכין את אב המשפחה, יוסף, ושני ילדיו אלעד וחיה. רעייתו של אלעד, מיכל, הסתתרה עם הילדים בקומה העליונה בבית. המחבל נוטרל בידי חייל ביחידת עוקץ שירה בו ופצע אותו.

אתמול הרס צה"ל את ביתו של אל-עבד בכפר קובר ליד רמאללה. אחרי ההריסה אמרה מיכל: "את הבית שלהם אפשר לבנות מחדש, את הבית שלי החריבו מתמיד. צריך עונש מוות, כדי שהמחבלים האלה לא יזכו להקים בית מחדש".

הריסת בית המחבל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר