עדות מיקי גנור

פרשת הצוללות: שישה בכירים עוכבו לחקירה

בכיר בלשכת נתניהו וקצינים בכירים בצה"ל נחקרים הבוקר בחשד שהיו מעורבים בנושא השוחד בפרשיית הצוללות. המידע הגיע על פי המשטרה מעד המדינה מיקי גנור (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מיקי גנור, לצד אחת הצוללות (צילומים: מוטי קמחי, דובר צה"ל)

בעקבות עדותו של עד המדינה בפרשת הצוללות, מיקי גנור, עיכבה המשטרה הבוקר (ראשון) לחקירה כמה בני אדם, בהם בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה. כמו כן, עוכבו לחקירה קצינים בכירים לשעבר בצה"ל.

על פי הדיווח, גנור מסר לחוקריו עדות מפורטת על העבירות הפליליות שעבר במסגרת פרשת הצוללות ועסקאות נוספות שבהן תיווך מול מערכת הביטחון. תוכן העדויות אסור בפרסום, אך בכיר במשטרה אמר בחודש שעבר כי גנור סיפר לחוקרים גם הקלטות ומסרונים. "הוא מביא לנו חומרים מצוינים", טענו במשטרה.

גנור, שהיה נציג המספנה הגרמנית טיסנקרופ הבונה את צוללות חיל הים, אמר בעדותו כי עו"ד דוד שמרון, פרקליטו של ראש הממשלה, היה אמור לקבל עמלה הנאמדת ב-10 מיליון דולר בקירוב (כ-35 מיליון שקל) כדי לקדם את ההחלטה לרכישת הצוללות.

עורכי הדין יעקב וינרוט ועמית חדד מסרו לפני כחודש בשם עו"ד שמרון כי "הטענות המועלות על ידכם כל כך רחוקות מהמציאות עד שאין זה מתקבל על הדעת שעד המדינה מסר אותן במשטרה. מכל מקום, בכול התקופה שבה ייצג שמרון את מיקי גנור הוא פעל כעורך דין וכל פעולותיו היו כדין".

בינתיים למרות מאמצי המשטרה והניסיונות בתקשורת להפנות את הפרשה כלפי נתניהו אין שום הוכחה לכך כי נתניהו היה מודע בצורה כלשהיא למתן שוחד סביב הצוללות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר