תיק 3000

יועץ נוסף של שטייניץ נחקר בתיק הצוללות

יועץ נוסף של שר האנרגיה נחקר היום בלהב 433 על מעורבותו בפרשת הצוללות, זאת לצד איש עסקים בכיר הקשור אף הוא לשטייניץ. ההערכה שגם השר ייחקר בקרוב (בארץ)

(צילום: מארק ישראל סלם, פאלש 90)

יועץ נוסף של שר האנרגיה, יובל שטייניץ נחקר הצהריים זאת בנוסף לאיש עסקים המקורב מאוד לשטייניץ שנחקר הבוקר (א') באזהרה במסגרת הפרשה. האיש, שהינו גם עסקן פוליטי, זומן לחקירה באזהרה בשל עדותו של עד המדינה בפרשה, מיקי גנור.

הנחקרים היום אינם הנחקרים היחידים בסביבתו של שטייניץ בפרשה. בשבוע שעבר נעצר יועצו הפוליטי רמי טייב, שנחשד בפרשה בקבלת שוחד, תיווך לשוחד בין איש עסקים לאיש ציבור מכהן והלבנת הון. יחד עמו נעצר גם דוד שרן, ששימש ראש לשכתו של שטייניץ בעת ששימש שר האוצר ולאחר מכן מונה לתפקיד ראש לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אדם נוסף הקשור לשטייניץ הוא אחד הנחקרים המרכזיים בפרשה - אבריאל בר יוסף, לשעבר המשנה לראש המועצה לביטחון לאומי, שכבר נעצר בעבר במסגרת הפרשה. בר יוסף שימש מנהל ועדת חוץ וביטחון בזמן ששטייניץ כיהן כיו"ר הוועדה. שטייניץ, בעודו שר אוצר, מינה את בר יוסף ליו"ר נמל חיפה. בסוף השבוע נערכו בלהב 433 ישיבות מקצועיות לקראת זימון שטייניץ עצמו למסור עדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר