החורף הכריע את פעילי חלמי"ש: יוצאים מהמאחז

החורף הכריע את אגודת חלמי"ש - "חרדים למען יהודה ושומרון". הם נטשו את המאחז בברכפלד וכעת מתכננים לעבור למשרד מפואר (בארץ)

דוד כהן, כיכר השבת | כיכר השבת |

החורף והקור המקפיא, הגיעו גם לחברים באגודת חלמי"ש - חרדים למען יהודה ושומרון.

החברים, שהקימו את המאחז החרדי הראשון בפאתי שכונת ברכפלד, לא לקחו בחשבון את הרוחות העזות והקור המקפיא ששורר במקום. את הפחון שהקימו בראשית השנה, מסתבר, גם 1000 תנורים לא יצליחו לחמם, מפני הרוחות העזות שנושבות במקום.

חבורת הפעילים טיכסו עצה כיצד לפתור את הבעיה, מבלי שתפגע בהמשך המאבק. אחד החברים השיא עצה - לפיה ייצאו במסע התרמה להקמתו של משרד אשר ישרת את הארגון גם במישור ההסברתי, מה שיקל על החברים ברגעי הכפור, או לחלופין בימים שהחמה יוצאת מנרתיקה.

החברים יצאו אל השטח, והחלו במסע התרמה שבסיומו יוקם המשרד שכה ציפו לו זמן רב. להפתעתם, באחד הימים צלצל אלמוני אל אחד מראשי הארגון והציע סכום נכבד שיוקצה עבור הקמת המשרד.

בעקבות כך, השבוע קיבלו פעילי הארגון החלטה להקים את משרד המתנדבים הגדול שלהם ביהודה ושומרון דווקא במודיעין-עילית, העיר שהביאה אותם לכותרות.

בימים אלו תרים הפעילים המקומיים אחר דירה או משרד מתאים ברחבי העיר.

הסניף החדש ישרת את הפעילים המקומיים ויגייס מתנדבים חדשים. בהמשך הם מתכוונים להקים פורום רבנים חרדים, תחת שרביטו של הרב יצחק ברנד מעמנואל, ראש הארגון.

מעניין יהיה לגלות כיצד תתקבל הקמת המשרד, בעיר השלישית בגודלה וכיצד יגבו על-כך העסקנים המקומיים שאינם מחבבים בלשון המעטה את הארגון ואת השקפותיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר