צפו בתמונות

נהגים ערכו תחרות ביניהם, נהג אופנוע נדרס למוות

מירוץ מכוניות ספונטני הסתיים בהרג - כך עולה מחקירת המשטרה שעות אחדות לאחר התאונה המחרידה בירושלים, על גשר עוזי נרקיס בעיר. המשטרה חודשת כי שני נהגים בני 18 ו-19 ערכו ביניהם תחרות במהירות מופרזת, ואחד מהם פגע בעוצמה ברוכב אופנוע. תמונות (חדשות)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
זירת האירוע, הלילה (דוברות זק"א)

מירוץ מכוניות ספונטני הסתיים בהרג - כך עולה מחקירת המשטרה שעות אחדות לאחר התאונה המחרידה בירושלים, על גשר עוזי נרקיס בעיר. המשטרה חודשת כי שני נהגים בני 18 ו-19 ערכו ביניהם תחרות במהירות מופרזת, ואחד מהם פגע בעוצמה ברוכב אופנוע שנסע בנתיב הנגדי. רוכב האופנוע נהרג במקום.

מהחקירה עולה כי שני הנהגים נסעו על הגשר משכונת פסגת זאב לכיוון מרכז העיר. כשהגיעו יחד לגשר, אחד מהם עקף את הרוכב משמאל והשני פגע בו חזיתית.

צוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו של רוכב האופנוע. אחד הנהגים, שזהותו מוכרת למשטרה, נמלט מהמקום. הנהג השני לקה בהלם ופונה לבית-החולים.

נתי שפירא, מתנדב זק"א, סיפר לכיכר השבת: "כשהגענו למקום התאונה רוכב הקטנוע היה שרוע במרכז הכביש ללא הכרה לאחר שנפגע אנושות מהרכב הפרטי. לצערי פעולות ההחייאה לא צלחו ונקבע מותו במקום. צוות זק"א ירושלים טיפל בזירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות