שורת הדין

יאיר נתניהו יצא לחופשה ללא תשלום - עד אחרי הבחירות

יאיר נתניהו עובד למעלה מחצי שנה בארגון שורת הדין כמתאם ניו מדיה, אך כעת הוא יצא לחופשה ללא תשלום - עד אחרי הבחירות. בסביבתו אומרים כי החופשה - לבקשתו (ארץ)

יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)

ארגון 'שורת הדין' החליט לאחרונה להפסיק את עבודתו של יאיר נתניהו ולהוציאו לחופשה ללא תשלום - עד אחרי הבחירות, כך דיווח הערב (שלישי) כתב הדסק המדיני של חברת החדשות, ירון אברהם.

יאיר, בנו של ראש הממשלה, עובד למעלה מחצי שנה בארגון שורת הדין שמייצג נפגעי טרור בארץ ובעולם, תפקידו בארגון הוא מתאם ניו מדיה.

גורם בארגון סיפר לחברת החדשות שהסיבה היא ההתבטאויות של יאיר נתניהו ברשתות החברתיות בתקופה הסמוכה להקדמת הבחירות, כך למשל רק אתמול בציוץ שלו נגד נשיא המדינה ראובן ריבלין.

"הסיבה המרכזית", דיווח ירון אברהם, "היא שיאיר נתניהו הוא חלק אינטגראלי ומשמעותי, יש שיגידו יותר מזה, בקמפיין הליכוד ובעיצוב המסרים שיוצאים בשם המפלגה ובשם אביו".

מארגון שורת הדין אישרו לחברת החדשות את הדברים אבל מדגישים שההחלטה התקבלה במשותף, ובהבנה הדדית, ואחרי הבחירות יאיר יוכל לחזור. "הארגון שלנו לא יכול לערב פוליטיקה, אומרת עורכת הדין ניצנה דרשן לייטנר", מנכ"לית שורת הדין.

בסביבתו של יאיר נתניהו ושל ראש הממשלה אמרו כי "המצב הוא הפוך לחלוטין, יאיר הוא שביקש את החופשה ללא תשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר