ההפקרות ב'ציר הדמים'

אימה בכביש: דהירה באור אדום, כמעט התנגשות - ובהלה

תיעוד מחסיר פעימה, מצומת רמות החוצה את שד' גולדה בירושלים, מוכיח שוב כמה מוצדק התואר 'כביש הדמים' שהוצמד לנתיב תחבורה זה, שסכנת החיים לעוברים בו - היא תמידית. צפו (אקטואלי)

(באדיבות המצלם)

הפקרות בכביש הדמים: ה. טולידנו, תושבת ירושלים, לא תשכח את הרגע הזה, למרות שהוא אירע לפני תקופת מה. בבוקרו של יום רביעי א' אדר, בשעה 10:59, המיקום - צומת רמות בירושלים.

תחילה היא עמדה עם רכבה בצומת, בדרכה משכונת רמות לכיוון שכונת נווה יעקב, והמתינה שהאור ברמזור יתחלף מאדום לירוק. כשזה קרה, היא פנתה שמאלה, כפי שתכננה.

אלא שאז הגיח מולה רכב, מהנתיב הנגדי. נהג הרכב דהר מולה בפראות, בעוד האור ברמזור שלו היה אדום.

ההתנגשות בין רכבו לזה של גב' טולידנו היתה נראית כבלתי נמנעת, כדבר שיקרה בעוד חלקיק שניה. אך בנס הוא חלף סנטימטרים ספורים ממנה, והמשיך בדרכו.

"אחי ואני היינו ברכב, וזו הרגשה מלחיצה נורא", היא מתארת כעת ל'כיכר השבת' את התחושות שלא ניתן לראות בסרטון, אותו היא גילתה לאחרונה.

לדברי גב' טולידנו, "רק במזל לא היו שם נפגעים. גם הרכב שלידנו פשוט נעצר לרגע, והאנשים שם היו בהלם לכמה שניות - לפני שהמשיכו לנסוע".

תיעוד זה ממחיש פעם נוספת את ההפקרות ה'חוגגת' בציר התנועה המרכזי הזה בירושלים, שדרות גולדה מאיר, שמוכר לרבים בכינוי 'כביש הדמים'.

בבית החולים שערי צדק בעיר הרופאים עדיין נלחמים על חייו של בנימין ביגלאייזן בן ה-11, שנפצע באחת הכניסות לשכונת רמות, מכביש זה, בתאונת 'פגע וברח', כאשר רק אתמול הוארך מעצרו של נתנאל סנדרוסי החשוד כנהג הדורס.

על פי נתוני ארגון 'אור ירוק', מספר רב מאוד של תאונות דרכים קשות אירעו בציר הארוך והמסוכן בעשר השנים האחרונות.

בתאונות אלו נהרגו שלושה בני אדם ונפצעו לא פחות מ-890 (!) בני אדם - 75 מהם הולכי רגל - ברמות פציעה שונות.

התיעוד שבכתבה זו, שכאמור נחשף כעת, מוכיח שוב את המצב הבלתי נסבל, בכביש מרכזי זה, שמחבר בין שכונות רמות לבין שאר חלקי הבירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר