לראשונה בישראל:

משאל עם יקבע לאילו ערים תתרחב פעילות "משען לחולה"

במלאת 35 שנים לארגון 'משען לחולה', ולקראת התרחבות לערים נוספות, ייערך משאל שיאפשר לציבור הרחב להחליט לאן יורחבו אפיקי הסיוע לנזקקים. ומהיום השם החדש "משען - בהנהלת ר' שמעיה שוורץ" (בארץ, שיווקי)

אימפריה של ממש בכל הקשור בסיוע לנזקקים (צילום: יח"צ)

במלאת 35 שנים להקמתו, יוזמים בימים אלו בארגון החסד הוותיק והמוערך "משען לחולה" בירושלים, הרחבת פעילות החסד לערים נוספות ברחבי הארץ ויוצאים אל הציבור ביוזמה ייחודית של משאל אלקטרוני המאפשר לכל תושב בישראל להשפיע על ההחלטה לאלו ערים יופנו המשאבים החדשים.

ממלכת החסד "משען לחולה" שהוקמה לפני 35 שנה על ידי איש החסד הרב שמעיה שווארץ , הפכה עם השנים לאימפריה של ממש בכל הקשור בסיוע לנזקקים בירושלים, הארגון מעניק כיום מעל 1000 ארוחות חמות מידי יום בבית התבשיל שהקים ובמשלוח לבתי הנצרכים, קשישים, חולים ובתי יולדות.

מועדוניות "שיבה טובה" של הארגון, מעניקות לקשישות תעסוקה וחברה במשך שעות היום ומחזירות את האור לחייהן. מתנדבי הארגון מחלקים מידי יום מאות ערכות שי וממתקים לילדים חולים, בבתי החולים.

גולת הכותרת של פעילות הארגון היא המערך האדיר של "חלוקות החסד" בהם רוכשים מעל 7,000 משפחות מירושלים, בית שמש וביתר - את כל מוצרי היסוד והמזון לבית במחירים סמליים בלבד, החלוקה מסובסדת ברובה ומהווה עבור המשפחות חיסכון של אלפי שקלים בכל חודש.

בימים אלו הארגון גם מתרענן במיתוג מחודש תחת השם "משען". הרב שמעיה שווארץ, יו"ר העמותה ומייסדה, מסביר את המהלך: "שם הארגון "משען לחולה" מטעה לחשוב שאנו עוסקים רק בסיוע לחולים, למרות שכיום הפעילות שלנו רחבה מאוד ומקיפה את כלל האוכלוסייה על מגוון צרכיה, לכן החלטנו לכנס את כל פעילות הארגון תחת השם המחודש "משען", שיקל על הציבור להבין את מטרות העמותה ולפנות אלינו בעת הצורך".

כעת, בעקבות אלפי בקשות המגיעות מכל הארץ, שוקדים בארגון על הרחבת חלוקות החסד לערים נוספות ומזמינים גם אתכם לקחת חלק בתכניות לטווח הקרוב והרחוק ולבחור במסגרת "משאל עם", לחצו כאן כדי לקבוע לאילו ערים נוספות תגיע חלוקת החסד בשנה הקרובה.

להצבעה כנסו >>>

אתם תקבעו, אנחנו רק השליחים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר