נמלט פעמיים מהכלא

העבריין ארז אקרישבסקי נלכד והוסגר לישראל

כ-20 שנה ארז אקרישבסקי מהתל ברשויות החוק בישראל ובדרום אמריקה, כשהוא מצליח להימלט פעמיים מהכלא, לאחר שהורשע בניסיון לרצוח אב ובנו; לפנות בוקר זה נגמר (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
העבריין שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

ארז אקרישבסקי, עבריין נמלט שברח מהכלא הישראלי לפני 18 שנים הוחזר לפנות בוקר (רביעי) לארץ לאחר שנלכד לאחרונה במקסיקו והוסגר.

העבריין המסוכן נתפס לפני עשרות שנים כשהוא מסתתר בבית מלון בירושלים - מחופש לאברך חרדי - הורשע בשני ניסיונות רצח של אב ובנו, בשוק הכרמל בתל אביב, ריצה על כך עונש מאסר של 18 שנים, אך הצליח להימלט מישראל באמצעות דרכון מזויף במהלך חופשה מוקדמת לה זכה מבית הסוהר.

היעד אליו ברח אקרישבסקי היה דרום אפריקה, שם הוא עבר בין מדינות בדרום אמריקה. במהלך שהותו בארגנטינה הוא התחבר לעבריין מוכר אחר, משה בן איבגי‎, רוצח נהג המונית דרק רוט‎ וקשר עמו קשרי חברות הדוקים. בהמשך הוא נעצר, הוחזק במעצר שלוש שנים ובזמן חופשתו מהכלא נמלט שוב, הפעם למקסיקו.

לפני כחצי שנה הגיע מידע מודיעיני לגורמים במשטרת ישראל שהעבריין מתחבא בעיירה קנקון שבמקסיקו, לאחר שהשיג תעודת זהות מקומית תחת זהות בדויה.

בימים האחרונים החלו כוחות משטרה מיוחדים במקסיקו, שפעלו בשיתוף פעולה עם נציגים של משטרת ישראל שהגיעו למדינה, להתחקות אחר צעדיו, משום שנודע כי גם שם הוא ממשיך לעסוק בפעילות עבריינית עם גורמים מקומיים, בעיקר בתחום הסחיטה באיומים.

לאחר שהתבררה בוודאות זהותו האמיתית, נתפס אקרישבסקי ונעצר במעגן סירות באזור קנקון.

"כשהוא נעצר", סיפר גורם בכיר במטה הארצי, "הוא הבין שהכול נגמר, הזדהה בשמו האמיתי ואמר לחוקרים הישראלים שאחרי כל כך הרבה שנים, הוא מתרגש לשמוע שוב שמישהו קורא לו בשמו האמיתי והמלא. בעקבות תיאום מוקדם עם שלטונות מקסיקו, הוא גורש מהמדינה והבוקר ב-03:30 נחת בישראל. כעת הוא נחקר בימ"ר משטרת תל אביב והוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצרו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר