צפו

בן גביר מציג: כך אנו נלחם במערכת המשפט

בסרטון חדש פונה בן גביר לציבור החרדי ומציג כיצד יפעלו בעוצמה יהודית בנוגע להתנהלות בג"צ. בן גביר מקווה לסחוף קולות בניסיון לעבור את אחוז החסימה הגבוה (חדשות בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: עוצמה יהודית)

אחד הדברים שמאפיינים את מערכת הבחירות הנוכחית הוא המאבק החרדי, דתי ואולי בכלל ימני נגד בג"ץ. יממה לאחר שיהדות התורה יצאה במסר נגד שופטי בג"ץ וסרטון רשמי של המפלגה, ב'עוצמה יהודית' יוצאים במסר משלהם נגד בית המשפט העליון.

בסרטון חדש מדבר עו"ד בן גביר יו"ר עוצמה יהודית על הכפייה החילונית ומתמקד בפעילות הציבורית נגד בג"צ, במטרה למקד את המסרים גם לציבור החרדי.

כזכור בן גביר ייצג בשנים האחרונות חרדים רבים, שנקלעו לעימות מול השלטונות על רקע נושאים דתיים וכן היה מעורב בעתירות נגד כפייה חילונית, בערים בהן הרשויות המקומיות פעלו נגד הציבור החרדי. בסרטון פורס בן גביר את משנתו נגד הכפייה החילונית ומסביר כיצד ילחם בתופעה.

בבחירות סבב ב' השנה, מפלגות יהדות התורה וש"ס קידשו מלחמה נגד בית המשפט העליון על רקע הפסיקה נגד הופעה נפרדת בעיר עפולה.

בבחירות הללו, נראה כי בכלל המפלגות מבליטים את שליטת מערכות אכיפת החוק על חיינו, אך לא באופן חריג כמו בעבר.

בחדשות 12 פורסמה השבוע הקלטה מכנס בחירות של "עוצמה יהודית", בה איתמר בן גביר, מספר לקהל תומכיו כי ח"כ איילת שקד נהגה להתייעץ עמו במהלך כהונתה כשרת המשפטים, בכל הנוגע לוועדה למינוי שופטים ולמועמדים שיש לדעתו לקדם או שלא לקדם. בן גביר אף מתח ביקורת על שקד, שלדבריו התיישרה עם מערכת המשפט כאשר זו החליטה לפסול מועמד מסוים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר