לאחר שבועיים

כתב אישום הוגש נגד תוקפיו של יהודה גליק

המשטרה הגישה כתב אישום כנגד חשוד בתקיפתו של חבר הכנסת לשעבר, יהודה גליק בעת שהגיע לניחום אבלים בואדי ג'וז. הצהרת תובע הוגשה נגד חשודים נוספים (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלסטיני)

כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים הוגשו היום (שישי), על ידי יחידת התביעות של משטרת ישראל כנגד חשוד בתקיפת חבר הכנסת לשעבר, יהודה גליק, שהגיע ביום 4.6 לאזור וואדי ג’וז כדי לנחם את משפחתו של איאד אלחלק. כנגד חשודים נוספים ניתנה הצהרת תובע.

כזכור, בעקבות דיווח שהגיע למשטרה ביום 4.6 לפיו גליק, שהגיע לאזור וואדי גוז הותקף עפ"י החשד על ידי מספר חשודים, למקום הגיעו כוחות משטרה והוא פונה לקבלת טיפול רפואי. לטענתו הוא הותקף בפראות ובנס לא נעשה בו לינץ'.

גליק מתייחס לאירוע

בעקבות המקרה החלה חקירת משטרה ממוקדת שכללה פעולות חקירה מגוונות ומתקדמות שהביאו לאיתורם של מספר חשודים (תושבי מזרח ירושלים 18-25) במעשה והם נעצרו והובאו לחקירה.

היום הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד חשוד תושב מזרח ירושלים בשנות ה20 וכנגד 2 חשודים נוספים ניתנה הצהרת תובע.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירה של תקיפה וחבלה ממשית ע״י שניים או יותר. בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד ליום 22.6.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר