"מי שזלזל - שלא יבוא בטענות"

נתניהו: אסור שתהיה אכיפה בררנית לחרדים שיפרו הנחיות

ישיבת הממשלה שמתקיימת כעת, נפתחה בדברים נוקבים של ראש הממשלה נתניהו - שהסביר מדוע הוא מנסה להוביל את ישראל לקראת הקשחה נוספת בתנאי הסגר, ברקע התחלואה הנוסקת (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' בתשרי תשפ"א | 21.09.20
נתניהו (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

לפני זמן קצר (שני) החלה ישיבת הממשלה, בה יתבקשו השרים לגבש עמדה כלכלית לקראת הקשחה נוספת בתנאי הסגר, בשל המשך הנסיקה המתמדת בשיעור תחלואת הקורונה.

את הדיון פתח ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהסביר מדוע הוא מנסה לקבוע הגבלות נוספות, תוך שהוא מפנה אצבע מאשימה לעבר הגורמים לכך לדעתו.

"כל מי שזלזל בהגבלות שהטלנו", אמר נתניהו, "כל מי שדילל את ההחלטות או ביטל אותן - שלא יבוא אלינו עכשיו בטענות איך התחלואה עולה".

ראש הממשלה הודיע: "אנחנו נזמן מחר את קבינט הקורונה, כדי לבדוק אלו צעדים אנחנו צריכים לעשות. מאז שקיבלנו את ההחלטה, יש עליה תלולה בחולים קשים. מחר נשקול את הצעדים".

"שרים שאינם שייכים לקבינט הזה", העיר נתניהו, "יכולים להעביר את ההצעות שלהם למל"ל (המועצה לביטחון לאומי). במקביל, הישיבה היום היא גם כדי להעביר עוד סיוע כלכלי, למובטלים ולעסקים. מחר נצטרך לדון בהיערכות בתי החולים".

אכיפה בררנית: לחרדי לא, לחילוני כן (ארכיון. ללא קרדיט)

באשר לשמירת הנחיות הסגר, אמר ראש הממשלה כי "אסור שתהיה אכיפה בררנית על הפרת הנחיות משרד הבריאות, בין ימנים לשמאלנים, על ערבים או על חרדים".

שר הביטחון בני גנץ אמר בישיבת הממשלה: "אני מבקש להדגיש את הצורך המהותי לאשר את התכנית הכלכלית לשנת 2021; אנחנו שמים עוד פלסטר ועוד פלסטר, והתחלואה הולכת וגדלה".

"אנחנו גם מגדילים את החוקרים, ואת הסיוע לאזרחים ולמלוניות. הנחיתי גם לפתוח בית חולים שדה", הוסיף רה"מ החליפי, שסיים בעדכון: "הלילה אצא לוושינגטון לעסוק בנושאים ביטחוניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר