כתב אישום

בגלל חילול שבת: איים על חיי ראש המועצה

הנאשם הגיע לביתו של יצחק קשת, לשם נכנס בלי רשות - וכאשר ניסה ראש מועצת חריש למנוע זאת ממנו, איים עליו כי ישרוף את ביתו. הרקע: חילולי השבת המתרבים בישוב (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הישוב חריש (צילום: Flash90)

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית משפט השלום בעיר חדרה, נגד תושב הישוב חריש שאיים על ראש המועצה יצחק קשת, בשל חילולי השבת המתרבים בעיר.

לפי העובדות המתוארות בכתב האישום, בשבת האחרונה, בשעות הצהריים הגיע הנאשם לבית ראש מועצת חריש בגלל טענותיו של הנאשם בדבר "חילול שבת ברחבי העיר".

בשלב זה, נכנס הנאשם לחצר ביתו של ראש המועצה, דפק בחוזקה על דלת ביתו ופתח את הדלת מבלי שהמתין למענה, ונכנס לביתו.

בתגובה ניגש ראש המועצה וחסם אותו מלהיכנס לביתו. במעמד זה צעק הנאשם "אני ישרוף לך את הבית", וראש המועצה המשיך והדף אותו לחצר ביתו והזעיק משטרה.

לאחר מכן, כך לפי האישום, אמר הנאשם למתלונן "אם אני יישב בכלא, אתה תשב בבית קברות. אני כבר הייתי בכלא, שום דבר אינו מפחיד אותי".

בהמשך אחז הנאשם את ראש המועצה בחולצה, משך בחוזקה את החולצה וניער אותו. ראש המועצה המשיך והדף את הנאשם למחוץ לחצר, בתגובה הרים הנאשם את ידו לעבר המתלונן ואמר לו "אני אתן לך סטירה אני אפיל אותך לרצפה", ו"במוצאי שבת יטפלו בך" - ועזב את המקום.

ל'כיכר השבת' נודע כי מדובר באדם שחזר בתשובה והפך לחרדי. אחרי הדיון בבית משפט, החליט השופט להותירו במעצר עד לדיון הבא שיערך מחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר