"בגלל נתניהו"

בני גנץ האריך למ"מ הפרקליט את התפקיד

יו"ר כחול לבן המשמש גם כשר המשפטים הודיע היום כי החליט להאריך לעו"ד עמית איסמן את התפקיד כמ"מ פרקליט המדינה בעוד ארבעה חודשים; "בגלל נתניהו" (חדשות בארץ)

עורך הדין עמית איסמן (צילום: משרד המשפטים)

בהודעה שהוציא היום (חמישי) שר הביטחון בני גנץ, המשמש גם כשר המפשטים, הוא הודיע כי החליט להאריך בעוד ארבעה חודשים, את תפקידו של עורך הדין עמית איסמן כממלא מקום פרקליט המדינה.

בהודעה שכתב גנץ, אמר: "הארכתי היום את מינוי של עו"ד איסמן כממלא מקום פרקליט המדינה בעוד 4 חודשים. נתניהו לא מאפשר למדינת ישראל מינוי של פרקליט קבוע, בגלל שהוא שקוע כולו במשפטו".

"נתניהו ממתין למנות "פרקליט מטעם", כל עוד אנחנו בכנסת, זה לא יקרה. המשכתי את המינוי הנוכחי לזמן הארוך ביותר שהחוק מתיר לי

כזכור, וועדת האיתור לפרקליט המדינה, הודיעה בהחלטה בפה אחד, כי הוחלט לבחור בפרקליט מחוז חיפה, עורך הדין עמית איסמן, לתפקיד פרקליט המדינה, שימלא את מקומו של שי ניצן.

בלשכת גנץ שמחו אז על מינויו וכתבו: "לאחר סיום עבודת ועדת האיתור שקבעה כי איסמן עולה בכישוריו באופן בולט מעל שאר המועמדים".

"עד שנביא לממשלה את מינוי הקבע, החלטתי למנות את עו"ד איסמן כממלא מקום בכדי שיחל בביצוע התפקיד. הדגשתי בפני איסמן את החשיבות שאני רואה בביצור שלטון החוק, בקידום עבודת הפרקליטות ובעצמאות תפקודה. אין לי ספק שהוא יעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר כממלא מקום היום, וכפרקליט מדינה קבוע בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר