הדורס נמלט

באתר בניה בבני ברק: בדואי דרס בדואי עם טרקטור

סכסוך שפרץ בין פועלים בדואים באתר בניה ברחוב הלח"י בבני ברק הוביל לדריסת אחד הפועלים, בן 23 - על-ידי פועל אחר; הדורס נמלט והמשטרה מחפשת אחריו (חדשות, בארץ)

אילוסטרציה (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)

כוחות החירום וההצלה הוזעקו הבוקר (ראשון) לאתר בניה ברחוב הלח"י בבני ברק בשל דיווח על פועל שנפגע מטרקטור, ובתוך זמן קצר התברר כי מדובר בדריסה מכוונת.

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירת חשד לדריסת תושב הפזורה הבדואית באמצעות טרקטור באתר בנייה בבני ברק, כאשר על פי החשד הדריסה בוצעה על רקע סכסוך עם בן השבט שנמלט מהמקום. השוטרים מנהלים חיפושים אחריו.

כונני ארגון הצלה יחד חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפועל כבן 23 ופינו אותו במצב קשה עם חבלות באגן ובגפיים, לבית החולים 'שיבא' בתל השומר.

חובשי הצלה נחמיה ברגר וידידיה פרידמן סיפרו: "כשהגענו לאתר הבניה הכווינו אותנו לפועל כבן 23 עם חבלות באגן ובגפיים תחתונות שנגרמו לאחר שנפגע מטרקטור. יחד עם פראמדיקים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול רפואי בחדר טראומה בבית החולים שיבא בתל השומר".

"המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע דריסה באמצעות טרקטור באתר בנייה בבני ברק, ככל הנראה על רקע סכסוך שהתגלע בין מספר פועלים במקום", נמסר מהמשטרה.

עוד נמסר כי "עפ"י גורמי רפואה, מהמקום פונה עובד בניין בשנות ה-20 לחיין באורח קשה אל המרכז הרפואי תל השומר. שוטרי מרחב דן מנהלים סריקות בשטח אחר החשוד שנמלט מהמקום, לצד איסוף ממצאים מהזירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר