משפחות הנספים הגיעו למערת המכפלה

45 אמהות ואחיות של הנספים מאסון מירון הגיעו לתפילה משותפת במערת המכפלה ולביקור באזור לרגל עשרת ימי תשובה ופגשו את אמה של הלל אריאל הי"ד (חדשות בארץ)

(צילום: יח"צ)

45 אימהות ואחיות של הנספים מאסון מירון הגיעו היום לביקור במועצה המקומית קרית ארבע חברון, התפללו במערת המכפלה והתארחו ב'כרם הלל' על שמה של הלל אריאל שנרצחה בפיגוע דמים במועצה לפני כחמש שנים. במהלך הביקור נהנו המבקרות מתוכן רוחני עשיר ומטעימות ביקב המיוחד.

רינה אריאל אמה של הלל אריאל הי"ד אמרה כי מדובר היה באירוח שכולו קדושה "הן הגיעו אלינו כדי להתחבר לקדושה של קרית ארבע חברון בעשרת ימי תשובה, שמעו ניגונים וסיימו בתפילות במערת המכפלה, החיבור בין משפחות שכול מטרור למשפחות שכול מאסון מירון יצר חיבור מרתק ומפגש מיוחד.

ראש המועצה אליהו ליבמן אמר כי הוא מברך על הביקור, "עברה על המשפחות הללו שנה קשה מאוד, אנחנו משתתפים בצערן ומקווים שמצאו נחמה קטנה כאן אצלנו בעיר האבות דרך חיבור לקדוש ברוך הוא ולאבות והאימהות שלנו כאן בעשרת ימי תשובה".

יצוין, כי הטיול אורגן ע"י ארגון נאוה, אותו מנהלת תהילה פרידמן מטלז סטון, יחד עם חוי ארנפלד, ולסיום הוענקו חבילות שי מתנת 'ללין'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר