ניסים • פרטים חדשים

התאונה בירושלים: הנערה פצועה במצב קל

נס גדול: הנערה שנפצעה מוגדרת במצב קל. פרטים חדשים נחשפים בנוגע לתאונה בירושלים. בתיעוד נראה הנהג בוחר לסטות הצידה אל עבר הבטונדה לאחר שאיבד שליטה (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התאונה (צילום: חיים גולדברג)

נס גדול פרטים נוספים נחשפים לגבי התאונה המפחידה שאירעה היום (שני) אחרי הצהריים ברחוב ברנדייס פינת רחוב ירמיהו בירושלים, בה נערה בת 16, נפצעה ופונתה לבית החולים הדסה.

בית החולים הדסה הר הצופים מסר עדכון על מצבה של הנערה, שבנס גדול יצאה כמעט ללא פגע מהתאונה: "אל יחידת הטראומה בהדסה הר הצופים פונתה על ידי מד״א נערה בת 16 לאחר פגיעה מאוטובוס. היא נמצאת בהכרה מלאה ומצבה קל".

פרטים חדשים שהגיעו לידי 'כיכר השבת' חושפים את השתלשלות האירועים: נהג האוטובוס עצר כמה עשרות מטרים לפני מקום התאונה, זאת לאחר שגילה תקלה בבלמים של האוטובוס, הוא עצר למשך כמה דקות במהלכן נהג אוטובוס אחר הצטרף על מנת לסייע לו, בינתיים הנהג עדכן במוקד אגד כי גילה תקלה והזמין טכנאי שיבוא לסייע.

שני הנהגים נכנסו לקדמת האוטובוס אל תא הנהג על מנת לאתר את מקור התקלה, אחד הנהגים שחרר את הכפתור האחראי על הלחץ אוויר, מה שגרם לאוטובוס להתחיל להתדרדר, זאת בזמן שאחד מהנהגים יושב והשני עומד, הנהג שראה כי האוטובוס מתחיל להדרדר ולא הצליח לבלום סיפר כי ראה אנשים רבים במעבר חצייה ולא רצה לפגוע בהם, לכן בחר לכוון את האוטובוס אל עבר הבטונדה על מנת לעוצרו. שם עמדה הבחורה שנפגעה כיוון שלא הספיקה להימלט.

תיעוד מזווית אחרת שנחשף מראה בבירור כיצד הנהג סוטה על מנת לעצור את האוטובוס, תקלה שארעה כמה עשרות מטרים לפני ובגלל התערבות הנהגים גרמה לכמעט אסון.

מדובר אגד, רון רטנר נמסר: "מדובר בתאונה מצערת שנסיבותיה נחקרות על ידי משטרת ישראל, תוך שיתוף פעולה מלא של אנשי אגד וקציני הבטיחות של החברה. אנו סומכים ידינו על אנשי המקצוע בבירור תאונה חריגה זו, ומתפללים להחלמה מהירה של הפצועה".

"אנו מנועים מלהגיב אודות נסיבות האירוע יוצא הדופן הזה מחשש להפרעה ושיבוש חקירת המשטרה ואנו משתפים פעולה עם חוקרי משטרת ירושלים, וסומכים ידינו על מקצועיותם״.

האוטובוס שעצר לסייע (חיים גולדברג)
הנהגים לאחר התאונה (חיים גולדברג)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר