שבוע שני ברציפות

מחאת סנדק חזרה: הכניסה לירושלים נחסמה

מאות מפגינים חסמו את הכניסה לירושלים, במחאה על מות הנער אהוביה סנדק ז"ל • קצין משטרה איים כי אם לא יעלו למדרכה יאלצו להשתמש בכוח • בשבוע שעבר נעצרו 15 ואלות הוצלפו במפגינים • תיעוד (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בשבוע השני ברציפות: כ-200 מפגינים החלו לחסום הערב (חמישי) את הכניסה לעיר ירושלים, במחאה על הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל, ועל אי העמדת האחראים לכך לדין.

בשבוע שעבר הייתה ההפגנה סוערת במיוחד, וכוחות משטרה נאלצו לפנות את המפגינים הרבים, שכללו גם את חבר הכנסת איתמר בן גביר, במכתזית ובהצלפת אלות - צעד שעורר ביקורת רבה בקרב גורמים שונים בציבור ואף בקרב חברי כנסת מהצד הימני של המפה הפוליטית.

הערב, כאמור, שוב חזרו המפגינים לשטח והחלו לחסום את הכביש. קצין משטרה כרז למוחים להפסיק את חסימת הציר ולחדול מהפרת הסדר הציבורי טרם ביצוע אכיפה ושימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר.

"אני מבקש מכולם לעלות על המדרכה ולא נאלץ להשתמש בכוח כדי לפזר אתכם כולל שימוש באמצעים", נשמע קולו של קצין המשטרה, "פעם אחרונה שאני מבקש".

קצין המשטרה קורא למפגינים לעלות למדרכה (קרדיט: יאיר קהתי)

בעקבות ההפגנה, נחסמה הכניסה לעיר מצומת גבעת שאול ועד לצומת הרצל מחלף בגין וכוחות משטרה פועלים להכוונת הנהגים לדרכים חלופיות.

ממשטרת ישראל נמסר: " כוחות משטרה ומג"ב פועלים בשעה זאת סמוך לגשר המיתרים בכניסה לעיר ירושלים, זאת בעקבות מחאה המתקיימת במקום. נמשיך לאפשר את חופש המחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר