"בעבר שיבחו אותה"

סערת פינטו: סגל חשף את צביעות 'ימינה'

חברת הכנסת שירלי פינטו הגיעה שישה ימים לאחר שילדה על מנת להצביע, מה שגרר תגובות נזעמות מצד הקואליציה, הציוץ מהארכיון ששיבח את פינטו כשקרה מקרה דומה (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

סערת שירלי פינטו: חברת הכנסת שירלי פינטו נאלצה היום (רביעי) להגיע לכנסת להצביע, שישה ימים לאחר שילדה, זאת בעקבות סירובו של ח"כ אביר קארה מהקואליציה להגיע ולהצביע.

הגעתה עוררה סערה רבה בכנסת, וחברי קואליציה רבים צייצו ציוצים זועמים כנגד חברי האופוזיציה בטענה כי הם סירבו לאפשר לה קיזוז, מה שהוגדר על ידי חלקם כ"שפל".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, כתב בציוץ זועם בטוויטר "ההתעקשות של יו״ר האופוזיציה לא לאפשר קיזוז עם ח״כ שירלי פינטו היא שפל בהתנהגות בין אדם לחברו ושפל ביחס ליולדות באשר הן", כתב, "ראיתי את שירלי עכשיו ופשוט כעסתי: אמא לתינוקת בת שישה ימים צריכה זמן להתאושש. אני מודה לשירלי שהגיעה לכנסת עם כרם המתוקה. זה הזמן לחזור לכללי משחק אנושיים".

אך הפרשן הפוליטי, עמית סגל, הציב מראה להתנהגותו וטען כי בקואליציה מציגים פנים דו-פרצופיות, סגל הציג ציוץ ישן של בנט שעסק גם הוא בלידה של חברת הכנסת פינטו בו שיבח את הגעתה למרות שילדה זמן קצר לפני "שירלי פינטו, שלושה ימים אחרי לידה הפתיעה והגיעה עם התינוק לישיבת מטה", כתב, "אין דברים כאלה", הוסיף להתמוגג.

סגל שהציג צילום מסך של שני הציוצים כתב "גזור והשווה", הציוץ שכמובן עורר סערה גרר תגובות רבות, חלק מהגולשים הציגו גם ציוץ דומה של חברתו למפלגה, איילת שקד, בו גם היא שיבחה את פינטו. מנגד, חלקם טענו כי המקרים שונים, "היא הגיעה, אמרה שלום והלכה. אתה מתאר את זה כאילו זה אותו דבר כמו להגיע להצבעות. מה נסגר אתכם היום?", כתבה אחת מהן.

הציוץ של בנט מהיום
(מתוך חשבון הטוויטר של עמית סגל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר