תקל עם נתניהו?

שר המשפטים סער ימליץ: היועמ"ש הבאה - בהרב-מיארה

משלושה יוצא אחד, או אחת: איתור המועמדים להחלפתו של אביחי מנדלבליט בתפקיד היועמ"ש הסתיים • שר המשפטים גדעון סער הודיע: אמליץ על עו"ד גלי בהרב-מיארה (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ימליץ על בהרב-מיארה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שר המשפטים גדעון סער הודיע הבוקר (שני) כי בכוונתו להמליץ בדיון בממשלה בשבוע הבא, שבו תקבע זהות היועמ"ש לממשלה הבא, על עו"ד גלי בהרב-מיארה.

"חובתי ואחריותי - להביא לתפקיד חשוב זה, שאין חשוב ממנו למערכת המשפט, את המועמד הטוב ביותר. אחריות זאת בכוונתי לממש במינוי זה", כתב סער.

הוא הוסיף: "ראוי למנות בפעם הראשונה בתולדות המדינה אשה לתפקיד. אך אציע למנות את עו״ד בהרב-מיארה לא מטעם זה, אלא משום שהיא המועמדת הטובה ביותר, הבשלה ביותר, הראויה ביותר".

בדבריו הוסיף סער: "כל מי שתקפו אותה בשבועות החולפים וביתר שאת ביממה האחרונה אינם מכירים אותה כלל, את יכולותיה ואת כישוריה. מצער שיש מי שמנסים לשלול מראש את מי שעומד לשאת, בשירות המדינה, באחריות כה כבדה. וזה נעשה רק מטעם אחד: שאני, בהתאם לסמכותי, הצעתי את מועמדותה.

"תפקיד היועץ המשפטי לממשלה הוא תפקיד קשה מאוד ומאתגר. הוא יקר לי מאוד ויקר לכל מי שחשוב לו שישראל תוסיף להיות מדינה מתוקנת. אני מקווה שהממשלה כולה תתמוך בהמלצתי המבוססת על הכרתי בדבר טובת מערכת המשפט ומדינת ישראל".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', אתמול סיימה הועדה המקצועית-ציבורית להצעת מועמדים למשרת היועץ המשפטי לממשלה את תפקידה, והעבירה לראש הממשלה ולשר המשפטים את שמם של אלה על מנת שהממשלה תבחר מתוכם את היועץ המשפטי לממשלה (לפי סדר הא"ב): עו"ד איתי אופיר, עו"ד גלי בהרב-מיארה וד"ר רועי שיינדורף. כעת הודיע, כאמור, שר המשפטים כי בכוונתו להמליץ על מועמדותה של בהרב-מיארה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר