ארבעה בני מיעוטים

גילו שהאזרח יהודי והציתו את רכב העתונאי

במסגרת פעילות משותפת של השב"כ ומשטרת ישראל, נעצרו לחקירה 4 אזרחים ישראלים, בחשד כי היו מעורבים בתקיפת אזרח ישראלי יהודי, עיתונאי, ובשריפת רכבו בשגב שלום (ארץ)

אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat//Flash90)

במסגרת פעילות משותפת של השב"כ ומשטרת ישראל - מחלקת פח״ע ימ״ר נגב, נעצרו לחקירת שב"כ במהלך חודש ינואר האחרון ארבעה אזרחים ישראלים, תושבי שגב שלום, בחשד כי היו מעורבים בתחילת החודש שעבר בתקיפת אזרח ישראלי יהודי, עיתונאי, ושריפת רכבו בשגב שלום, וכן ביידוי בקתב"ים לעבר נקודת משטרה בשגב שלום.

ארבעת החשודים הינם - מהראן אבו עדרה, בילאל אבו עדרה, כרם אלקאדי ואיסמעיל אלקאדי, בני גילאים 18-19. מהראן, בלאל וכארם הינם ילידי הארץ אשר אחד מהוריהם קיבל את מעמדו בישראל במסגרת הליכי איחוד משפחות.

מממצאי החקירה עלה, כי במסגרת האירוע, היו הארבעה מעורבים בתקיפה, בגניבת חפצים אישיים מהרכב ובהמשך בהצתתו, לאחר שהבינו, כי בעל הרכב הינו יהודי. מעשיהם אלו בוצעו בעוד צעירים רבים מיידים אבנים וקרשים לעבר הרכב.

עוד העלתה החקירה, כי הארבעה אף השתתפו באירועי הפרות סדר אלימות נוספות בשגב שלום בימים שקדמו למעצרם. במסגרת כך, יידו בקבוקי תבערה לעבר נקודת המשטרה בשגב שלום על מנת להציתה, יידו אבנים לעבר כוחות משטרה, הציתו צמיגים וחסמו את כביש הגישה לשגב שלום. חלקם אף השתתפו בהפרות הסדר האלימות שהתקיימו ב"שומר החומות".

עם תום החקירה בשב"כ ובמשטרה, הועבר תיקם לפרקליטות מחוז דרום, אשר צפויה להגיש כנגדם כתבי אישום חמורים לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

השב"כ ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה כל מעורבות של אזרחים ישראלים בפעילות טרור, וימשיכו לפעול למיצוי הדין עם אלו הפועלים לפגיעה בבטחונם של אזרחי המדינה וכוחות הבטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר