הקטל בכבישים

בכביש 1: רוכב אופנוע נהרג בתאונת דרכים

בתאונה קשה שהתרחשה לפני שעה קלה, בכביש 1 - במנהרת הראל, נהרג רוכב אופנוע בן 30; החובש: "זירה קשה של תאונה עם מעורבות אופנוען, אוטובוס, ומשאית" (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
התאונה (צילום: דוברות זק"א)

הקטל בכבישים: רוכב אופנוע בן 30, נהרג לפני שעה קלה (שלישי), בתאונה שהתרחשה בכביש 1 סמוך למנהרת הראל (מבשרת ציון).

פראמדיק מד"א לישי שמש, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מעוך ואת הגבר שוכב מחוסר הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

שמחה הר כסף חובש באיחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות אופנוען, אוטובוס, ומשאית. למרבה הצער נקבע מותו של האופנוען בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

פראמדיק שימי גרוסמן מתנדב זק"א שטיפל בזירה מסר: ״מדובר בתאונה עם מעורבות רוכב אופנוע ומספר כלי רכב. כשהגענו למקום ראינו אופנוע מרוסק. הרוכב כבן 30 שכב על הכביש מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א ירושלים טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה.״

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר, התקבל דיווח אודות תאונת דרכים קשה בכביש 1 סמוך למנהרת הראל (מבשרת ציון) במעורבות אופנוע וכלי רכב נוספים. מותו של רוכב האופנוע נקבע בזירה. בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה".

"בעקבות התאונה, ישנם עומסי תנועה במקום. מומלץ לבחור בדרכים חלופיות ולהסתייע בתוכנות הניווט. כביש ירושלים תל אביב נחסם לתנועה ממחלף מוצא עד מחלף הראל, בגלל תאונת דרכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר