הטרור משתולל בערי ישראל

פיגוע ירי בתל אביב: 2 נרצחו, 4 פצועים אנוש, המחבל ברח

מחבל נכנס למועדון בילוי בלב תל אביב ופתח ביריות. 2 נרצחו, שמונה פצועים נוספים מטופלים בבית החולים בדרגות שונות • המשטרה קראה לתושבים להסתגר בבתים, המחבל עדיין לא נתפס (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ו' בניסן תשפ"ב | 07.04.22
מזירת הפיגוע בתל אביב (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

פיגוע ירי קשה אירע הערב (חמישי) בתל אביב. שני בני אדם נרצחו ביריות בידי מחבל. לפי עדי ראייה, המחבל נכנס למקום בילוי בעיר ופתח ביריות. מצוד מתנהל אחר המחבל, שעדיין לא נתפס. סמוך לשעה עשר בערב נעצר חשוד ברחוב אבן גבירול, שב"ח, אך התברר כי אינו קשור לפיגוע.

המשטרה קראה לציבור להתרחק מהזירה: "הציבור מתבקש להתרחק מהאזור", נמסר לתושבים. "יש להסתגר בבתים ולא לעמוד בחלונות. יש לתת לשוטרים לבצע את עבודתם. "חשיבות עליונה להישמע להנחיות השוטרים".

עוד ביקשה המשטרה: "מבקשים שסקרנים לא יגיעו. הזירה עדיין פעילה וישנו סיכון משמעותי. כל אירוע חריג להתרחק ולדווח מיידית למוקד החירום של המשטרה".

בהחלטה דרמטית הוחלט, בהנחיית המשטרה, להפסיק את שירות התחבורה הציבורית במרכז תל אביב, בין הנמל לכרמלית. "שירות המגיע אל תל אביב מסיים את פעילותו בסבידור ובתחנה המרכזית החדשה, ללא כניסה למרכז העיר. שירות היוצא ממרכז תל אביב, כרגע מוקפא", נמסר ממשרד התחבורה.

הפידוע בתל אביב (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

פראמדיק מד"א ישראל וינגרטן שהגיע למקום רכוב על אופנוע מד"א סיפר: "מיד שהתקבלו הקריאות במוקד החירום 101 של מד"א על פיגוע הירי בתל אביב הוזנקו למקום כוחות גדולים של מד"א. במקום הייתה המולה רבה, עשרות אנשים רצו ברחוב. ראינו 6 פצועים שוכבים על המדרכה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות. הכנסנו את הפצועים לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כששניים מהם מחוסרי הכרה וביצענו בהם פעולות החייאה ו-4 נוספים בהכרה."

עקיבא קאופמן חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בכמה זירות קשות ומורכבות. פיניתי באמבולנס איחוד הצלה פצועה בינוני מירי. פצועים נוספים פונו באמבולנסים נוספים של איחוד הצלה. כמו כן צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה מעניקים סיוע למספר נפגעי חרדה ששמעו את קולות הירי".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

ממד"א נמסר: "בשעה 21:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על מספר פצועים מירי, במספר זירות, ברחוב דיזינגוף - גורדון ובסביבתו בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי למספר פצועים בדרגות פציעות שונות".

מאיחוד הצלה נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה מעניקים סיוע למספר נפגעים במצבים שונים. כמו כן צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה מעניקים סיוע למספר נפגעי חרדה ששמעו את קולות הירי".

ממשטרת ישראל נמסר: "לפני זמן קצר נשמעו קולות ירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב, בשלב זה ידוע על 2 נפגעים לא ידוע רמת הפציעה. כוחות משטרה נוכחים במקום, הציבור מתבקש שלא להגיע למקום ולאפשר לכוחות הביטחון לטפל באירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר