"אירוע מזעזע"

שריפת האוטובוסים בצפת; השב"כ חוקר

18 אוטובוסים עלו באש ונשרפו כליל בליל שבת בתחנה המרכזית בעיר צפת. שירות הביטחון הכללי מעורב בחקירת המקרה; החשד: ניסיון לגביית דמי חסות בידי עבריינים (בארץ)

(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון)

18 אוטובוסים עלו באש ונשרפו כליל בליל שבת בתחנה המרכזית בעיר צפת. בכבאות והצלה הוכרזה "מכת אש" וכלל צוותי הכיבוי של תחנת גליל-גולן זינקו למקום האירוע.

לוחמי האש פעלו לכיבוי האוטובוסים והגנו על אוטובוסים נוספים שחנו במתחם, שלא ייתלקחו כתוצאה מהבעירה החזקה במקום. כעבור זמן קצר הושגה שליטה באירוע ובחסדי שמים לא היו נפגעים בנפש.

העיתונאי אחיה ראב"ד דיווח ב-ynet בשם גורם בעירייה כי גם שירות הביטחון הכללי מעורב בחקירה, כאשר החשד הוא כי מדובר בניסיון לסחיטת דמי חסות בידי עבריינים.

השריפה והדי הפיצוצים (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון)

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי שוחחה אמש (מוצאי שבת) עם שוקי אוחנה ראש עיריית צפת בעקבות הצתת האוטובוסים. השרה חיזקה את ידיהם של תושבי העיר והעומד בראשה נוכח האירוע הקשה שאירע בלב העיר.

שרת התחבורה עדכנה את ראש העיריה כי בהנחייתה משרד התחבורה החל לפעול לשיקום התחנה, ונמצא בשטח כדי להעניק את השירות הטוב ביותר למשתמשי הדרך למרות הפגיעה הקשה במספר האוטובוסים במרחב ובתחנה המרכזית בעיר.

עוד עדכנה השרה את ראש העיר כי שוחחה עם השר לבט"פ, עמר בר לב, שתיאר בפניה את המאמצים הרבים של כוחות הביטחון לצמצום אירועים מסוג זה.

השרה מיכאלי אמרה כי "הצתת האוטובוסים בצפת היא אירוע מזעזע של עזות מצח וחוסר כבוד כלפיי החיים שלנו כאן. לצערי, בשנים האחרונות בעקבות הזנחה פושעת של הממשלה הקודמת, הצתות כאלו בנגב ובגליל, לא טופלו כנדרש והפכו לסכנה קשה. את הנגע הזה ייקח זמן למגר. בשנה האחרונה, בהובלת השר לבט"פ, עמר בר לב, משקיעה הממשלה מאמצים רבים בנושא. אנחנו פועלות מסביב לשעון כדי לצמצם את הפגיעה בשירותי התחבורה הציבורית בעיר ובאזור בעקבות ההצתה, וכי התחנה המרכזית בעיר תשופץ ותחזור לפעילות מלאה במהירות האפשרית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר