חופשה שרופה

בגלל סיגריה בוערת: כל אורחי המלון פונו במהירות

אורחי מלון "מג'יק פאלאס" באילת פונו אמש מחדריהם לזמן קצר על ידי כוחות הכיבוי וההצלה בשל שריפה שפרצה באחת ממרפסות החדרים ככל הנראה מסיגרייה שהושלכה (בארץ)

הרהיט שנשרף (צילום: תיעוד מבצעי כיבוי והצלה)

חוויה לא נעימה במיוחד לאורחי מלון "מג'יק פאלאס" באילת שפונו אמש (שלישי) מחדריהם לזמן קצר על ידי כוחות הכיבוי וההצלה בשל שריפה שפרצה באחת ממרפסות המלון. על פי חוקר הדליקות שהגיע למקום, האש פרצה ככל הנראה בשל השלכת סיגרייה בוערת מאחת הקומות העליונות. לא היו נפגעים באירוע.

כוחות הכיבוי וההצלה כיבו את השריפה שאחזה ברהיטי המרפסת ומנעו את התפשטותה לחדר.

מפקד האירוע, רשף אייל טויטו, מסר כי "עם קבלת הדיווח על השריפה בבית המלון יצאנו למקום בכוחות מתוגברים. בהגיענו למקום הבחנו בשריפה בקומה השלישית, ובעשן אשר התפשט למספר קומות נוספות.

"מיד הנחיתי את הצוותים לחתור למגע עם מוקד הבעירה, ובמקביל לבצע סריקות מקיפות על מנת לאתר האם ישנם נפגעים או אנשים אשר זקוקים לסיוע בעקבות השריפה. לשמחתנו האירוע הסתיים ללא נפגעים ועם מינימום נזק לבית המלון למעט המרפסת שבערה".

מרשות הכבאות נמסר: "בתקופה האחרונה נתקלנו במספר רב של מקרים שבהם השלכה של אמצעי עישון גרמה לשריפה ולנזקים רבים וסיכנה חיי אדם. אנו מבקשים מכלל הציבור לא להשליך סיגריות ואמצעי עישון לאוויר הפתוח אלא להשליכם לאשפה כשהם כבויים ובכך לשמור על הסביבה ועל הבטיחות של כולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות