"להתאחד"

יו"ר מועצת יש"ע הבא: שלמה נאמן

מועצת יש"ע הודיעה כי ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן יתמנה ליו"ר הבא של מועצת יש"ע; "רואה בכך אחריות גדולה ושליחות משמעותית", אמר נאמן

שלמה נאמן (צילום: אלי איטקין)

מועצת יש"ע הודיעה הערב (שני) כי ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן יתמנה ליו"ר הבא של מועצת יש"ע.

הגשת המועמדות לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע הסתיימה הערב בשעה 20:00 וראש מועצת גוש עציון הוא ראש המועצה היחידי שהגיש את מועמדותו לתפקיד ולכן לא יתקיימו בחירות לתפקיד.

שלמה נאמן יכנס לתפקיד בשבועות הקרובים ויחליף את יו"ר מועצת יש"ע היוצא, דויד אלחייני.

דויד אלחייני יו"ר מועצת יש"ע היוצא אמר: "אני מברך את ידידי שלמה נאמן על מינויו לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע ומאחל לו הצלחה רבה. שלמה הוא איש של עשייה שפועל בנחישות וביושר למען האמת והצדק. אני בטוח שעם הערכים האלו הוא יוביל בהצלחה את המשך הפיתוח של ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. אמשיך להיות שותף פעיל במועצת יש"ע ואסייע לשלמה בכל שידרש".

שלמה נאמן, הודה לאלחייני ואמר: "אני מודה לראשי המועצות שנתנו בי את האמון, אני רואה בכך אחריות גדולה ושליחות משמעותית להתיישבות ולעם ישראל. המשימה הראשונה שניצבת בפנינו היא לחזק את הריבונות והנוכחות היהודית במרחב. זו העת להתאחד מול מבקשי רעתנו, הרשות הפלסטינית וארגוני טרור נוספים שנלחמים בנו, בנשק חם וקר אבל גם במחרשות ובמשאבות בטון ולהמשיך לפעול לפיתוח וחיזוק ההתיישבות הישראלית ביהודה שומרון ובקעת הירדן".

במכתב המועמדות הרשמי ששלח שלמה נאמן בתחילת השבוע לראשי הרשויות ביהודה ושומרון, הסביר נאמן מדוע בחר להתמודד לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע: " גם אם הממשלות השונות חלוקות בדעתן בנוגע לעתיד כל אחת מהרשויות או הישובים שלנו, ישנם דברים בהם כולנו מאוחדים: כולנו מתמודדים עם דיני מקרקעין הזויים, עם משבר המעברים, כולנו במצוקה זהה בסוגיית חטיבת ההתיישבות ותפקוד רמ"י ביהודה ושומרון. כולנו נמצאים תחת שלטון צבאי ונאלצים לעבוד מול המנהל האזרחי במקום מול ממשלת ישראל. ובנוסף לכל אלו, אנו זקוקים בכל העת לעסוק בהסברה נמרצת ומקצועית הן ברחבי העולם, והן, גם אם במידה שונה, כולנו עדיין צריכים לגיטימציה בעיניי אחינו המתגוררים בישראל הקטנה".

שלמה נאמן נבחר לראשות מועצה אזורית גוש עציון בפברואר 2017 ומאז שימש חבר פעיל וחבר הנהלה במועצת יש"ע. לפני שנתיים וחצי הקים במועצת יש"ע דסק מזרח אירופה במטרה לחבר את קהל דוברי הרוסית בארץ ובחו"ל להתיישבות.

נאמן, עלה לארץ ב-1990 ממחוז בירוביג'ן (בירת המחוז היהודי האוטונומי שבברית המועצות, כיום ברוסיה). ב1991 עבר להתגורר בכרמי צור, שם הוא מתגורר עד היום. נאמן בוגר ישיבת הר עציון, ואיש חינוך בהשכלתו, בוגר מכללת יעקב הרצוג. שירת בצבא בחיל השריון בחטיבה 401, סרן במילואים.

לפני בחירתו לראש מועצת גוש עציון, מילא נאמן שורה של תפקידים וביניהם: שליח הסוכנות יהודית לאוקראינה, מנהל חטיבה בסוכנות היהודית, דירקטור בשלוש חברות ציבוריות, יועץ לשר להגנת הסביבה ירושלים ומורשת, זאב אלקין.

שלמה נאמן נשוי לשלומית, יש לו חמישה ילדים וארבעה נכדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר