תיק 1000

נמשכת חקירתה של עדת המפתח במשפטו של נתניהו

נמשכת החקירה הנגדית של ההגנה מול עדת התביעה, הדס קליין, במסגרת תיק 1000. סנגורו של נתניהו מנסה להוכיח כי הסכומים שנקבה נמוכים בהרבה (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

היום (שלישי), נמשכת החקירה הנגדית של ההגנה מול עדת התביעה, הדס קליין, במסגרת תיק 1000. קליין, העוזרת האישית של אנשי העסקים, ארנון מילצ'ן וג'ייס פאקר טענה, כי הזוג נתניהו ביקשו מתנות בשווי רב. ההגנה מנסה לטעון כי המספרים שנקבה אינם מדויקים בעליל וכי למעשה רוב צריכת השמפניות הייתה עבור מילצ'ן עצמו.

עו"ד עמית חדד, סנגורו של נתניהו, טען הבוקר בפתח הדיון כי יש חפיפה בין זמן השהות של מילצ'ן בארץ לבין קניית השמפניות, זאת בניגוד לדברי קליין שהם קנו רק עבור שרה נתניהו גם כשהוא היה בחו"ל. חדד ביקש שהוצאותיו של מילצ'ן יוצגו על המסך אך קליין סירבה וטענה כי יש שם דברים פרטיים.

בדיון שנערך אתמול, בניסיון להראות שההוצאות על הסיגרים והשמפניות לא היו חריגות, עו"ד חדד, טען שמילצ'ן משך בממוצע 100 עד 300 אלף שקל במזומן, ושאין פירוט מה נעשה עם הכסף מה שמלמד על אורח החיים הבזבזני שלו באופן כללי..

קליין טענה מנגד: "אם היה משהו כזה זה בטח היה חד-פעמי. אתה לא רוצה לשמוע מה קניתי ב-15 אלף שקל".

בכתב האישום, מטען שטובות ההנאה לנתניהו הגיעו להיקף של כ-690 אלף שקלים. קליין, העריכה בעדותה שכ-65% מסך הקניות של מילצ'ן הלכו לשרה נתניהו, והשאר שימשו את מילצ'ן עצמו לטובת אירוח אנשים שונים. עורך דינו של נתניהו מנסה להוכיח כעת כי המספרים רחוקים מהאמת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר