תאונות עבודה

בן 60 נלכד מתחת למשטחי קרמיקה; מותו נקבע במקום

אסון היום במפעל קרמיקה, שם גבר בן 60 נמחץ למוות מתחת למשטחי סחורה • במקביל, פועל פלסטיני נפל ממדרגות באתר בניה ונפצע באורח בינוני עם חבלות בכל חלקי גופו (חדשות)

(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

גבר בשנות השישים לחייו נמחץ מתחת למשטחי קרמיקה במפעל בעיר ראשון לציון. כוחות ההצלה הוזעקו למקום, אך לא נותר להם כי אם לקבוע את מותו.

ממד"א נמסר כי "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פועל שנפגע מחפץ כבד במפעל ברחוב יצחק בן צבי בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על פועל בן 60 שנלכד תחת משטחי קרמיקה ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

פראמדיק מד"א עמית אקרמן סיפר: "הפועל שנפגע ממשטחי הקרמיקה חולץ כשהוא מחוסר הכרה עם חבלות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

במקביל, תאונת עבודה נוספת בעיר קרית גת, שם נפל פועל פלסטיני מגובה של מספר מטרים, והוא נפצע באורח בינוני עם חבלות בכל חלקי גופו.

ממד"א נמסר כי "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פועל שנפל מגובה של כ-3 מטר במהלך עבודתו באתר בנייה ברחוב לאה גולדברג בקרית גת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי פועל (פלשתינאי) כבן 20 במצב בינוני עם חבלות בכל חלקי גופו".

באיחוד הצלה עדכנו כי צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר (כבן 30) שנפל מגובה תוך כדי עבודתו באתר בניה ברחוב לאה גולדברג בכרמי גת.

הילה רינקוף חובשת בכירה באיחוד הצלה סיפרה: "הענקנו לו סיוע ראשוני לאחר שלדברי העובדים במקום הוא נפל במדרגות מגובה של כשני מטרים במהלך עבודתו באתר בניה. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים ברזילי במצב בינוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר