כתב אישום

פרץ באופן סדרתי לבתי כנסת וגנב עשרות אלפי שקלים

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד אוריה אזולאי מקריית גת, זאת לאחר שבשתי הזדמנויות שונות פרץ לבתי כנסת וגנב כספים וציוד (משטרה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד אוריה אזולאי (22) מקריית גת, זאת לאחר שבשתי הזדמנויות שונות פרץ לבתי כנסת וגנב כספים וציוד.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אלכס דרנבוים במהלך דצמבר האחרון פרץ אזולאי לבית כנסת בקריית גת נכנס למשרד בית הכנסת ועקר ונטל את הכספת שהייתה מחוברת בתוך ארון והכילה כ- 7000 ש"ח במזומן, שיקים, טלפון נייד ששייך לבית הכנסת ואליו מעבירים תרומות דרך ישומון הביט, וכן מחשב נייד של בית הכנסת. בסמוך לאחר הפריצה נכנס אזולאי לחשבון הבנק של בית הכנסת, מהמחשב הנייד שנגנב, וניסה מספר פעמים למשוך כסף ללא הצלחה.

מספר ימים לאחר הפריצה שלח אזולאי בטלפון שגנב מבית הכנסת, הודעה למספר גורמים בית הכנסת, ודרש כי יעבירו לו 10,000 ש"ח בביטקוין, ובתמורה יחזיר להם את הציוד שנגב מבית הכנסת (מחשב, טלפון נייד ושיקים), יומיים לאחר הפנייה עצרה המשטרה את אזולאי בביתו.

בנוסף בשנת 2021, סמוך לליל הסדר התפרץ אזולאי לבית הכנסת אחר בעיר, פרץ את דלת המשרד ונטל שקית שהכילה סכום של כ-50,000 ש"ח במזומן, מספר חודשים לאחר מכן, השיב אזולאי בחזרה לבית הכנסת סכום של כ-28,000 ש"ח.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד דרנבוים כי: "נשקף מהמשיב סיכון להישנות העבירות בצורה משמעותית, נוכח העובדה כי המשיב הפך לעצמו הרגל לפרוץ לבתי כנסת ולגנוב סכומי כסף גדולים ורכוש רב, ואף עלה מדרגה ברמת המעשים כאשר ניסה לסחוט את האנשים שמהם גם גנב. אם ישוחרר המשיב, יש חשש ממשי שישוב על ביצוע המעשים. גם מקור הכספים שהשיב המשיב לבית הכנסת באישום השני, לא ברור ויש חשש שביצע עבירות נוספות."

לאזולאי יוחסו עבירות של התפרצות לבית תפילה וגניבה; סחיטה באיומים וחדירה לחומר מחשב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר