"מדובר בזווית צילום"

ההורים נטשו את התינוק בנתב"ג? המשטרה: "לא היה"

המשטרה, מכחישה הערב מכל וכל את הדיווחים שפורסמו על הורים שהשאירו את תינוקם בנתב"ג, והתקדמו לעבר עמדת הדרכונים, אחר שהתבקשו לשלם עליו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)

המשטרה, מכחישה הערב (שלישי) מכל וכל את הדיווחים שפורסמו על הורים שהשאירו את תינוקם בנתב"ג, והתקדמו לעבר עמדת הדרכונים.

"מבדיקה שנערכה", נמסר מהמשטרה, "לא היה אירוע כזה וכי מדובר בזווית צילום שבה ההורים ששהו על יד התינוק לא נראים בה".

כפי שדווח מוקדם יותר, ב'N12' דווח על אירוע חריג שהתרחש היום בנמל התעופה בן גוריון בישראל. זוג הורים, בעלי דרכון בלגי, שהגיעו כדי לטוס לבריסל עם מטוס חברת 'ריינאר' החליטו להשאיר את בנם הפעוט בעגלה בנתב"ג - ומהומה פרצה במקום.

זה קרה אחרי שבני הזוג התבקשו לשלם על כרטיס טיסה גם עבור בנם הפעוט, לאחר שלא רכשו עבורו כרטיס קודם לכן. בעקבות כך, החליטו ההורים להתקדם לעמדת הדרכונים, ללא בנם. לפי הדיווח, משטרת נתב"ג הגיעה למקום לאחר שצוות הדיילים הבחין בתינוק. השוטרים מצאו את ההורים ולקחו אותם לחקירה כשהתינוק איתם.

ב-N12 צוטטה מנהלת התחנה של חברת ריינאר, שתיארה כי "כל העובדים היו בהלם, לא נתקלנו בדבר כזה אף פעם. לא האמנו למה שאנחנו רואים".

ברשות שדות התעופה עדכנו כי "זוג עם תינוק, בעלי דרכון בלגי, הגיעו לטיסה של ריינאייר בטרמינל 1 ללא כרטיס טיסה לתינוק. הזוג גם הגיע באיחור לטיסה לאחר סגירת דלפקי הצק אין של הטיסה. הזוג השאיר את הסל קל עם התינוק ורצה לעלות לכיוון הבידוק הביטחוני שבטרמינל 1 כדי להגיע לגייט היציאה לטיסה. אחראית המשמרת של שרותי הקרקע QAS החזירה את הזוג לדלפקי הטיסה כדי לקחת את התינוק. והזמינה משטרה ואיש ביטחון. הזוג לקח את התינוק".

כעת, כאמור, המשטרה מכחישה את האירוע מכל וכל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר