חילופי אש בג'נין

דיווח על ניסיון פיגוע בצפון; בג'נין נעצר אח של זכריא זוביידי

המשטרה מבצעת סריקות בשעה האחרונה באזור צומת כפר יאסיף / אחיהוד בעקבות חשש לאירוע בטחוני | מוקדם יותר התקשר אדם ודיווח, כי אחיו מתכנן לבצע פיגוע | לאחר חילופי אש בג'נין, הפלסטינים מדווחים, כי אחיו של זכריא זוביידי נעצר (חדשות משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הפעילות בג'נין (צילום: סעיף 27א)

חשש בצפון: פלסטיני התקשר למשטרה ודיווח להם, כי על פי הידוע לו, אח שלו נמצא באזור הצפון והוא כי מתכנן לבצע פיגוע

מדוברות המשטרה נמסר: "המשטרה מבצעת סריקות בשעה האחרונה באזור צומת כפר יאסיף / אחיהוד בעקבות חשש לאירוע בטחוני".

המשטרה מבקשת מהציבור: "הציבור מתבקש לגלות עירנות ולדווח למשטרה על כל אדם / רכב חשוד".

יצוין, כי בינתיים בג’נין, ישנם חילופי אש בין כוחות הביטחון לחמושים פלסטינים, מחבלים מיידים מטענים לעבר הכוחות שפועלים לעצור חשוד בפעילות טרור.

על פי דיווח פלסטיני, ג'יבריל אל-זביידי נעצר בחשד למעורבות בפעילות טרור, זוביידי, הוא אחיו של המחבל זכריה זביידי שכזכור ברח מכלא גלבוע.

"בתום פעילות משותפת של שב״כ, מסתערבי ולוחמי מג״ב איו"ש ולוחמי צה״ל בעיר ג'נין, נעצר היום על בסיס מידע מודיעיני של השב״כ, ג׳בריל זביידי, פעיל תנזים צבאי מהעיר ג׳נין, מעורב בפעילות טרור כנגד כוחותינו, תכנון פיגועים וכן על פי החשד מעורב בחטיפת הגופה של טירן פרו ז״ל. זביידי הסגיר את עצמו לכוחות עם הגעתם למבנה בו שהה. במהלך הפעילות, הכוחות ירו לעבר חמושים שירו לעברם. כמו כן, חשודים השליכו מטענים ויידו אבנים לעבר הכוחות. בנוסף, אותרה תחמושת ברכב במהלך סריקות הכוחות במרחב. כלל הכוחות יצאו מהעיר, אין נפגעים לכוחותינו", נמסר מדובר צה"ל.

תיעוד מג'נין, היום
  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר