"הופקרתי זו בגידה"

עורך הדין שאיים ב"אש חיה" התפטר ממשרתו

עו"ד דוד חודק, שהצהיר כי יילחם באש חיה נגד הרפורמה המשפטית, הודיע בעקבות הסערה על התפטרותו ממשרד עורכי הדין שבו הוא עובד (חדשות בארץ)

(צילום: Arielinson, ויקיפדיה)

עו"ד דוד חודק, שהצהיר כי יילחם באש חיה נגד הרפורמה המשפטית ועורר סערה ציבורית ואף נחקר בגין הסתה לאלימות, הודיע היום (שלישי), על התפטרותו ממשרד עורכי הדין שבו הוא עובד. חודק עמד עד כה בראש משרד עורכי הדין גרוס ושות' שהפך לאחרונה למשרד עורכי הדין הגדול בארץ.

חודק אמר את דברי ההסתה בכנס של לשכת עורכי הדין שהתקיים בתחילת החודש ותקף את הממשלה "אני לא בעד זה, וזה חזון בלהות, אבל אני לא אחיה בדיקטטורה. מי שלא רוצה מלחמה שימנע דיקטטורה".

"אם מישהו יכריח אותי לחיות בדיקטטורה ולא תהיה לי ברירה לא אהסס לפתוח באש חיה", אמר חודק.

במכתב הפרידה שפרסם לעובדי משרדו תקף חודק את שותפיו שפרסמו הודעה המגנה אלימות ואמר: "זו התנערות מוחלטת. אולי היה עליהם לחשוב כי יש בדברי טעם מסוים על הרס הדמוקרטיה או על התנגדות לדיקטטורה? חשוב היה להם להתכחש באופן מוחלט, שמא לקוחות יחליטו לעזוב את המשרד בעקבות דבריי".

הוא הוסיף: "שר המשפטים בעצמו התייחס אליי כאל מי שאומר דברים מסוכנים, תוך הפניית תשומת לב היועצת המשפטית לדבריי. בנוסף, המשטרה מיהרה להודיע על המלצתה לחקור אותי. אם זו לא בגידה, אינני יודע בגידה מהי. אני מניח שאחת השותפות חששה יותר מכל לפגיעה באחוזיה בשותפות. השניים האחרים הרגישו שהם מצילים את המשרד מאיום נוראי תוך הפקרתי הבוטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר