למען השמירה על כבוד המת

במעמד מרשים הושק אמבולנס מבצעי של ארגון זק"א ת"א

באירוע השתתפו רבנים ואישי ציבור ובהם רב הארגון הגאון הרב יעקב רוז'ה, יו"ר ועדת הבריאות בכנסת ח"כ הרב אוריאל בוסו, ח"כ דני דנון ועוד אשר שיבחו את הפעילות החשובה למען כבוד המת (בארץ)

(צילום: יח"צ)

במעמד רבנים ואישי ציבור, הושק בטקס מרשים אמבולנס מבצעי לארגון זק"א תל אביב בעיר הרצליה.

באירוע השתתפו; רב הארגון הגאון הרב יעקב רוז'ה, יו"ר ועדת הבריאות של הכנסת ח"כ הרב אוריאל בוסו, ח"כ דני דנון, מפקד תחנת גלילות סנ"צ ארז קעטבי, הרב משה ועקנין, חבר מועצת העיר ויו"ר הנהלת בית העלמין, רב מחוז ת"א רפ"ק הרב אליהו קב, מנהל בי"ע העירוני אילן זהבי, ראשי ארגון זק"א ת"א ומתנדבים.

ארגון זק"א ת"א פועל כחצי יובל למען השמירה על כבוד המת. אם זה בהגעה לאירועי מוות בלי טבעי או אסונות, תאונות דרכים וכדומה, או כל מקרה המצריך פעילות חסד של אמת בשמירה על כבוד המת.

מלבד זאת מפעיל הארגון את יחידת הצוללנים בה חברים עשרות מתנדבים צוללים ברמה גבוהה הערוכים מוכנים בכל עת להושיט עזרה במקרים של טביעה והצלת חיים במים.

כן פועל בארגון גמ"ח אחים לצרה המשאיל ציוד לאבלים על מנת שיוכלו לשבת שבעה ללא הדאגות הלוגיסטיות שיעיבו על התקופה הקשה ממילא.

הארגון פועל בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות ומשטרת ישראל, וזוכה להערכה רבה, הודות לפעילות הנעשית מתוך שליחות.

לאחר גזירת הסרט וסיור לאורחים באמבולנס ואביזריו למען מילוי המשימה של חסד של אמת, בירכו האורחים את ארגון זק"א על פעולותיו בכל ימות השנה, קיץ וחורף, יומם ולילה, למען כבוד המת.

בדברים שנשא ח"כ הרב אוריאל בוסו יו"ר ועדת הבריאות בכנסת הוא ציין את היכרותו רבת השנים עם הארגון וראשיו. "זק"א תל אביב אינו ככלל הארגונים. המסירות למען כבוד המת ראויה לכל שבח. אני שותף לכל משימה שתטילו עלי".

מנכ"ל זק"א הרב צבי חסיד אמר כי הארגון אינו גאה ברכבים ובסוג הרכבים והאופנועים אלא "הגאווה שלנו בזק"א תל אביב זה ההון האנושי האיכותי שמוסר נפשו למען הזולת באופן שאין לו אח ורע".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר