שעות אחרי המהומות

השר איתמר בן גביר נגד המתפרעים בחווארה: "אסור לקחת את החוק לידיים"

מפלגת 'עוצמה יהודית' הגיעה ליישוב אביתר בשומרון וקיימה ישיבת סיעה | בפתח הישיבה מסר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הצהרה לתקשורת במסגרתה נזכר לגנות את ההתפרעויות בחווארה: "מבין את הכאב אבל אסור לנו לקחת את החוק לידיים" • צפו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |

מפלגת עוצמה יהודית הגיעה הבוקר (שני) ליישוב אביתר בשומרון וקיימה ישיבת סיעה מיוחדת, בפתח הישיבה מסר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הצהרה לתקשורת וגינה, שעות רבות לאחר המהומות, את ההתפרעויות בחווארה.

"הפיגוע אתמול שבו נרצחו האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב הוא פיגוע קשה ומזעזע שצריך ללמד את כולנו שאנחנו במלחמה", אמר בן גביר. "זו לא מלחמה מאתמול וזו לא מלחמה שתסתיים ביום אחד אבל זו מלחמה שחייבת לעורר את כולנו לאמץ מדיניות של מלחמה אמיתית בטרור".

השר לביטחון לאומי הוסיף כי "הגיע הזמן להפסיק את מדיניות ההכלה. האויב בצד השני מבין הפוך את המסר. צריך לכתוש את הטרוריסטים, והגיע הזמן לחזור לסיכולים הממוקדים ולחסל את ראשי ארגוני הטרור המסיתים".

על המהומות בחווארה, אמר: "אני רוצה להיות ברור לגבי התמונות מחווארה. מבין את הכאב אבל אסור לנו לקחת את החוק לידיים. מי שצריך לטפל בטרור ולהרתיע אותו זו ממשלת ישראל ולא אזרחים.

"אנחנו כאן בישוב אביתר והתשובה המדינית לפיגועים כאלו היא להקים את הישוב הזה. פניתי לראש הממשלה הבוקר וביקשתי ממנו לאפשר שהיית משפחות והכשרת הישוב. אנחנו בכל מקרה מתכוונים להכשיר אותו וסיכמנו את זה בהסכמים הקואליציוניים".

כזכור, אמש, שעות ספורות לאחר פיגוע הירי הקשה בחווארה, בו נרצחו האחים הלל מנחם יניב בן ה-22 ויגל יעקב יניב בן ה-20 הי"ד, עשרות יהודים התפרעו בחווארה, הציתו בתי ועשרות רכבים. גם ברחבי יהודה ושומרון נרשמו מהומות ועשרות נפצעו. בכםר זעתרה נהרג אדם אחד.

הבוקר, שוחררו ששת העצורים שנעצרו בחווארה. אחד שוחרר למעצר בית.

הלווייתם של האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב הי"ד מהר ברכה, תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר